Gå til innhold

Antenne og spylerveske

Ranger emnet


Phantom3D

Anbefalte innlegg

Hvordan får man av antennen? Får skrudd den litt ut.. men den sitter fortsatt fast..? Går å låse den i nedre posisjon, men hvordan går dette i automatvask?

 

Og spylerveske.. er det egen separat tank for spylerveske bak? (Eller bare virker ikke min?)

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke løsningen på hvordan få den av. Men jeg lurte på akkurat det samme ang. automatvask. Så jeg tenkte som så, at hvis antenna knekker, har jeg en god grunn til å kjøpe en penere antenne enn standard-saken. m'm

 

...jeg har ikke ny antenne ennå - den holdt ut automatvask. doh

 

Ang. spylervæske bak: Jeg vil gjerne se den tanken du har bak... :) (samme tank foran & bak..)

Still deg på en tørr asfaltflekk, merk deg hvor mye væske du har på tanken, og kjør bakspyleren litt. Sjekk om det minker fra tanken, samt om det drypper under bilen (evt. hvor), så har du trolig svaret.

.Whz

- 2008 BMW 325d Coupe

x 2003 Seat Leon Cupra R

x 1993 VW Corrado G60

x 1990 Mitsubishi Galant GLi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antennen: Skru den så langt ut du kan. Da skal du kunne "brette" den ned for vaskeposisjon. For å få den av må du skru den så langt du kan, deretter holde fast på "basen" og lirke litt hardt (den har en anti-theft sikring). Har byttet min, så hvis du trenger hjelp kan vi ta det på treffet imorgen :)

 

Det at spyleren ikke virker er antagelig at slangen på motoren (eller før motoren) bak har løsnet. Du burde da være forsiktig med å bruke den ettersom spylevæska da renner inn i bilen (i bagasjerommet et sted).

 

Håper dette hjalp litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår