Gå til innhold

Ford Ka? Stygg bil?


Jonte

Anbefalte innlegg

Men rett skal være rett, Ford Ka og StreetKa er begge nå gått ut av produksjon, og de vil begynne å produsere Focus Vignale (les: Cabriolet-versjon) på fabrikkene der Ka ble spikret.

 

Slik vil den se ut: 138342.jpg

 

kremt... kanskje en god stund siden du skrev det, men... hvorfor fins det 2006 modeller av ka og streetka da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Muttern sin bil. (Lekt litt i photoshop)

http://home.no.net/hha88/Bilder/Ford_Ka.jpg

 

Har kjørt den bilen veldig mye til og fra skolen da jeg ikke gadd å kjøpe meg egen bil pga førstegangstjeneste. Ligger som en padde på veien, men krenker jo såklart.

 

Kan bli litt artig av og til om vintern da du kommer litt for fort inn i en sving.. Forhjulene følger veien, mens "rompa" slenger seg ut. Så da blir det litt ufrivillig sideveiskjøring ;)

 

PS. Dette er en bil som går, går, går, går og går. Bruker ca 0.6L på mila ved min kjøring. 1.3Liter motor på 65hk(?). Går greit i 1 , 2 og 3.gir :p Toppfart på rundt 160km/t.

 

Ville jeg kjøpt en? Nei.

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 months later...

Joda. Alle modellene du finner på http://www.ford.no er konstruert i Europa. Men det er mange som sliter med å skjønne at Ford of Europe er en del av Ford Motor Company akkurat som Volvo. Moderselskapet er amerikansk.

Enkelte komponenter benyttes overalt

 

Merkelig at ingen kaller Saab og Opel for amerikanske. De er i sin helhet eid av amerikanske General Motors. (enn så lenge) Og også der brukes komponenter tvers over landegrensene

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår