Gå til innhold

OMC Medlemmer?

Ranger emnet


Kenny

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Jeg synes det der virker helt høl i hue. En ting er å må betale og være med i en eksklusive klubb for å få info om merket, en annen ting er at man må det for å vidreformidle den informasjonen man sitter med selv. I tillegg roter de med å få nye brukere inn selv om de har betalt. :confused::hvaskjera

 

Ingen som kan få opp et enkelt gratis-forum for Opel slik de aller fleste andre bilmerker har??

- Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996

- Toyota CelicaSupra MA61 1986

- Toyota Celica GT RA40 1978

- Toyota Cressida RX60 1982

- Toyota Carina TA60 1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

enig med balle klorin. omc e igrunn og bunn et flott forum der man må betale for seg for å se det meste av trådene. det synes jeg er bare helt greit da man siler ut dem som egentlig ikke har noe der og gjøre samt egentlig ikke er så interessert. da slipper man masse useriøsitet, svindel og en drøss med dumme og useriøse tråder.

 

jeg er medlem for nesten 3-4året nå vil jeg tro og liker omc forumet veldig godt,håper det forblir et betalende forum og at det forblir like flott som det er per dags dato. masse hyggelige menesker.

 

medlemsnummer 4283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det der virker helt høl i hue. En ting er å må betale og være med i en eksklusive klubb for å få info om merket, en annen ting er at man må det for å vidreformidle den informasjonen man sitter med selv. I tillegg roter de med å få nye brukere inn selv om de har betalt. :confused::hvaskjera

 

Ingen som kan få opp et enkelt gratis-forum for Opel slik de aller fleste andre bilmerker har??

 

 

det fleste har? det fleste har vel betalende forumer:) kan ta frex omc, audi- vw, bmw forumet osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår