Gå til innhold

hvilke ratt er godkjent i volvo 240?

Ranger emnet


maxis

Anbefalte innlegg

Har det rattet her jeg.. er vel det som heter roma.. plukka det ut av classic'n før'n ble solgt.. men jeg klarte å skade kabel til hornet og fucke opp brytern, så får sjekke hva nytt nav koster hvis jeg ikke får fixa det..

 

DSCN1381.jpg

 

jeg var å henta et slikt ratt i dag,men nummeret stemmer ikke med det i volvos papirer

:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånt som det til venstre har jeg, men det er kav sletent.. Skal prøve å få det inn i papirene også sette inn sabelt moccarattet etterpå.. Har noengang godkjenningspapirer stemt?

 

Ratta er likens da men..

volvo har skrevet bestillingsnummeret på "volvos godkjente produktendringer" istedet for det nummeret som står på rattet...veldig lurt når de på bt krever papirer med nummer som stemmer med ratt og nav..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei,

 

Noen som fant ut noe av dette?

 

Har samme problemet jeg også, at dele nr på rattet ikke stemmer med det i papirene til volvo.

 

Jeg ringde Volvo norge, dem sa jeg skulle ta bilde av rattet, og delenummer osv. å sende en søknad til dem, for å se om det er godkjent osv :S Forstår ikke helt vitsen med det .. :S

 

Var tenkt å godkjenne rattet mitt jeg også så kan være greit å vite hva man må gjøre for å ordne opp i dette..

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 years later...
skal på biltilsynet med bilen strax,og da tenkte jeg det kunne være kjent å få innskrevet i vognkortet at den er godkjent med annet ratt.Men hvilke ratt er egentlig godkjent i volvo 240? noen som vet?

Når en kjøper nytt ratt bruker det jo å følge med papir på hvilke biler rattet er godkjent i...

 

Hvor kjøpte du ditt ratt nav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår