Gå til innhold

xenon til s40en

Ranger emnet


ronaldo

Anbefalte innlegg

  • 7 months later...

litt liten aktivitet her i det siste, men satser på. er det noen som vet om fas2 lykter til s/v40 er godkjent for å bruke Xenon? Skal være en "D" som skal være stemplet på lyktene for at de skal være godkjent for det.. lest at det ikke er nok med nivåregulering på de.. stemmer dette?

[1986] Nissan Micra GT-R - {Vraket}

[1987] Ford Sierra Sedan 2.0i (gobilen..) - {solgt}

[1992] Volvo 240SE - {vraket}

[1995] VW Vento] - {SOLGT}

[2001] Volvo S40 - {Gobila mi:D}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

For at xenon ska være lovlig på biler ska dem ha lyktespylere og automatisk høydejustering( altså ikke manuel justering ) er altså ikke lov te å sette inn xenon i biler uten det.

så vidt je veit er det kunn biler med xenon som har automatisk høydejustering

00 Volvo V70 2.4T---Finbilen

07 Toyota Hiace D4D 4¤4 Lang type---Firmabil

82 Ford Transit 3,0 v6 Med Tvillinghjul---Festbil/Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kjempe pent :D Må kjøpe meg det etterhvert. Syns jeg ser snø, stemmer det? Hadde vært kjekt å fått litt snø til jul, men tror ikke det er så mye håp for det akkurat...

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

 

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde masse snø til det begynte å regne igår.. Er enda endel snø, men er blitt fryktelig mye is og sånt, å da er det lite kos å kjøre med piggfrie vinterdekk.. Dårlig med julestemning :(

 

Men ja.. Er veldig pent med Xenonlys.. Skal sette på nærlysa etterhvert også.

Det der er 8000k i fargevarme, lyser litt dårligere enn 6000k, men ser penere ut, så de skal jeg sette på nærlysa, også skal jeg kjøpe 6000k til langlysa :)

Gubbebil med popstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Hei. Nok et spm på en gammel tråd fra en ny bruker :P

 

på min s40 2001mod har jeg xenon på hovedlyset, og "vanlig" på park og grøftelys, er det bare å skifte pærer, eller er det mer som må oppdateres for å få xenon på alt? event er det lovlig?

 

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår