Gå til innhold

Methano: Renault Clio - Prosjekt Hjemmehjelp

Ranger emnet


methano

Anbefalte innlegg

  • Svar 353
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

;) Fik du handler plater osv i dag?? Har niese på overnatting hele helga, på 2 år så blir nok dyreparken på oss i morgen ;)

 

Ingen lønn ennå.. :(:(:(

Surrebanken spar har ikke mottatt dem ennå, og de er sendt ifra jobben... :(

Hehe. Blir nok 2 uker til Rhodos på meg imorgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiser dere ja :/ og uten lønn?? Jaja.. Skulle egentlig handlet meg felger nå,men får se om jeg kommer over noen tilbud i løpet av sommeren heller.. Vet du forresten når skatte pengene kommer??

 

Sparebank Sør? Hadde dem for ca 5 år siden. bare tull.. Har søgne og greipstad sparebank nå. Begynner å rote der og nå!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiser dere ja :/ og uten lønn?? Jaja.. Skulle egentlig handlet meg felger nå,men får se om jeg kommer over noen tilbud i løpet av sommeren heller.. Vet du forresten når skatte pengene kommer??

 

Sparebank Sør? Hadde dem for ca 5 år siden. bare tull.. Har søgne og greipstad sparebank nå. Begynner å rote der og nå!:(

 

Joda, Sparebanken Sør... :)

Mener skattepengene kommer rundt den 20'ende...

Fikk beskjed av sjefen at pengene skulle stå på kontoen min over midnatt. Men hverken nettbank eller kontofon funker... :(

Få komme meg i en minibank,,

 

Får bare beklage for dere som virkelig gidder å lese denne tråden, blir ikke noe oppdateringer iløpet av 2 uker nå...

 

Keep this thread alive while i'm gone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

fett at det flere som har funnet ut at Clio er fet bil :D

 

kjører selv en Clio 02 super ultra sport (1.2 16v) 75hk hvis alle er til stede da ;)

 

 

 

link for inspirasjon

http://www.garaget.org/?car=9918

 

 

sitter og ser på styling til bilen min nå, og falt litt for dette her

11413884140.16221800!renault_clio_ii_9front0_ok.jpg

 

11413884370.33668800!renault_clio_ii_9rear0_ok.jpg

 

har 17" TSW apex på nå med 30mm senking og da er 2-3cm klaring rundt dekke og skjermene

 

 

Bonden

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilig prosjekt dette her! likte kitten du hadde funnet allt bortsett fra vingen!!! :) bør jo absolutt gå for badlook løsning på fronten... ser litt mer skremmende ut da:iconsm hehe

 

Blir gøy å følge dette! Masse Bilder håper vi!!!!!

Mercedes 190

volvo 460 t (prosjekt)

golf GTI 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. klarer ikke å holde meg unna bf.. sitter på mobilen på rhodos og poster.:)

update:

var innom stylingsjappe idag og kikket på custom sideskjørt med runde fine hjørner.. grekerne tør virkelig leke litt med former.. hadde masse annet snacks. skal innom på onsdag igjen for å snakke litt priser..:)

noe bilder kommer ikke før på mandag tidligst dessverre..

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på Rhodos er du? Var der selv for et år siden. Mange rare biler der nede..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilig! Da satser vi på det! Hvordan er det med evt frakt osv opp derfra? Har dem nettsider som man kan bestille på, tenkte på om det fantes noe til min der?

Mcbanan: er på østkysten. en liten by som heter afantou.

golfnos: sender det med posten til meg selv, merket gift:)

finnes masse av goodshit styla coupeer her nede. skal spørre om noe adresse på onsdag for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

fett at det flere som har funnet ut at Clio er fet bil :D

 

kjører selv en Clio 02 super ultra sport (1.2 16v) 75hk hvis alle er til stede da ;)

 

 

 

link for inspirasjon

http://www.garaget.org/?car=9918

 

 

sitter og ser på styling til bilen min nå, og falt litt for dette her

11413884140.16221800!renault_clio_ii_9front0_ok.jpg

 

11413884370.33668800!renault_clio_ii_9rear0_ok.jpg

 

har 17" TSW apex på nå med 30mm senking og da er 2-3cm klaring rundt dekke og skjermene

 

 

Bonden

 

Heisann der..

Fant meg en internettcafe her nede og fikk kikket paa linken..

Har lagt ut link om den bilen foer paa en tidligere side et sted, bare denne var fra cardomain.. toeff bil...

Er samme frontfanger som jeg har paa den, bare han har annerledes leppe nederst. Kunne tenke meg en liknende loesning med aa fjerne nederste midtre rill foran der.. Montert en intercooler/oljekjoeler..??

 

Badlook maa jeg, som tidligere nevnt, finne noen som kan hjelpe meg aa sveise. Jeg kan ikke sveise, og har ikke penger nok til aa sende den inn til profft verksted for aa gjoere dette. Er bare laerling.. :)

Ps. hater gresk tastatur :)

 

Legg ut bilde av din bil da, er moro aa se at det ikke bare er meg i denne verden med clio... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilig prosjekt dette her! likte kitten du hadde funnet allt bortsett fra vingen!!! :) bør jo absolutt gå for badlook løsning på fronten... ser litt mer skremmende ut da:iconsm hehe

 

Blir gøy å følge dette! Masse Bilder håper vi!!!!!

 

Bilder kommer bare jeg kommer meg hjem.

Har dedikert neste mandag paa bilen og anlegg (fri fra jobb), saa da kommer mye bilder og forhaapentligvis mye framgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knall! kommer hjem til søndag altså?? synd det blir mye OT i tråden din,men si ifra når du vil rydde opp så sletter vi litt ;)

 

Solgte gamle hjemmekinoen.. Gjett hvem som plutselig sto på døra?? Jodda det var han kameraten din som var med på evje vettu:) Husker aldri hva han heter ;) Verden er jaggu liten, selv om det er langt til greker land ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår