Gå til innhold

SEAT treff 2006.

Ranger emnet


Zamot

Anbefalte innlegg

Blir det noe treff eller?

Jeg stemmer for 4. , altså i morgen!! da det virker som fleste kunne nå. Blir ikke noen krise om vi bare blir 2-5 biler.. moro uansett!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror vi sier Onsdag 5. April kl 1900 jeg da, de fleste av de som har svart i denne tråden kan vel da.

 

EDIT: Endret til Torsdag 6. April!

 

Foreslår at vi møtes på ESSO Kjellerholen - lett adkomst både for lokale og for de som kommer fra andre steder samt det går ann å sette seg inn når det blir litt for kaldt.

Adresse: Stubberudkroken, 2007 Kjeller (funker i http://www.map24.com)

 

Veibeskrivelse:

Fra Oslo: Ta E6 mot Trondheim, sving av ved Plantasjen/Olavsgaard Hotel mot Lillestrøm (ikke første avkjøring til Lillestrøm via lørenskog - men andre). Høyre i første rundkjøring, rett fram i andre over brua, Esso på venstre hånd. E6 fra Nord (Gardermoen/Trondheim): ta av på avkjøringen etter Skedsmokorset/Skedsmovollen (etter Shell-stasjonene) ta til venstre i første rundkjøring, rett fram i de to neste, over brua...

 

Hvis noen sliter med å finne fram eller vil melde om forsinkelse nåes jeg på 9286949fem.

 

Skriv her dersom dere planlegger å komme(og gjerne hvis dere blir forhindret), og prøv å kom presis...

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det hadde vært mulig å flytte treffet til torsdag, så er jeg med! Zion, jeg skal forbi Drammen på tur oppover i tilfelle, så vi kunne jo slått følge derfra. Men da må vi få flytta treffet til Torsdag Kl.19.00, for jeg har ikke sjangs å slippe før!

 

For min del går det greit med torsdag, men mulig whz ikke kan da. Det er også bedre for Fredrik med gul cupra tdi da bilen hans er på verksted.

 

Da kan vi si torsdag 6. April!

 

Det er fare for at ikke alle får det med seg - derfor er det greit om de som har fått det med seg skriver her innen i morgen ettermiddag...

 

Da har jeg skjønt at vi blir:

 

Zion - Drammen - Leon 1.6 Sort

Krizhna - Bø i Telemark - Leon 4 Cupra Tdi Sort

Phanton3D - Oslo - Leon 4 Cupra 1,8T Sølv

Fredrik - Buskerud (?) - Leon Cupra Tdi Gul

seat cordoba - Strømmen - Cordoba

Zamot - Skedsmo - Leon 1.8T Gul

Whz - Skedsmo - Leon Cupra R Sort

Kim - Skedsmo - Leon 4 Cupra Tdi Sort

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer nok desverre dårlig for meg også da Seaten ligger i ymse løse deler utover verkstedet.. kommer helt sikekrt så fort bilen begynner å likne på det den skal..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det hadde vært mulig å flytte treffet til torsdag, så er jeg med! Zion, jeg skal forbi Drammen på tur oppover i tilfelle, så vi kunne jo slått følge derfra. Men da må vi få flytta treffet til Torsdag Kl.19.00, for jeg har ikke sjangs å slippe før!

 

Da foreslår jeg at vi møtes på CC senteret (der det var treff i sommer.) Dette er lett å se og ligger rett ved motorveien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha visning fra 18-19 til torsdag. men skal se om jeg rekker å kommer etter det. hadde vært moro for nå er endelig cordobaen helt ferdig. og 180 hester + i den går bra:phatyo

 

Jepp, vi får prøve å vente på deg da, så det går nok fint. Blir det sent eller du ikke kommer kan du jo sende en meg en sms.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snekret sammen et kart...

 

http://zamot.fotopic.net/p27694397.html

 

Blir nok bra ja. Det er forresten selv-vask anlegg på bensistasjonen for de som vil ta en liten vask! ;)

 

Det blir vel ikke noe streetmeet og gatebiltendenser og fyll, bare en liten sammenkomst for en prat. Kjør pent. Mulig vi tar en liten cruiserunde til strømmen mellom åtte og ni, så dersom noen kommer litt sent, som sagt, slå på tråden. Håper også folk er litt tålmodige og ikke drar med en gang, men er litt sosiale sånn at alle får møtte alle. Hilsing er heller ikke farlig! ;) Jeg kommer sannsynligvis til å ha på meg svart jakke, olabukse og svart genser med EStuning-logo.

 

Tenkte at vi kan prøve å line opp på motsatt side av pumpene i forhold til inngangen til stasjonen (altså ikke på oppmerka plasser ved inngangen).

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår