Gå til innhold

Nye Suzuki Swift

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Nettopp sett reportasje på autofil nå og, der Jan Erik opplyser at bilen er 106 spreke hestrer. Selv trodde jeg det var 103 hk, men etter og ha sett rundt på diverse annonser på nett får jeg opplyst mellom 91-93 hk...

 

Hvor mye er det egentlig i denne?

 

Også sett på de på nettet at det er forhjulsdrift. Trodde suzuki kun leverte 4x4 i norge jeg, er det demobiler eller noe da?

 

Noen som har erfaringer med denne bilen og har lyst og dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, her er det ingen som har greie på swift. notin

 

jeg syns det er rart at det ikke er 4x4, den burde hatt det.

 

swift er vel en grei bil, en slektning har hatt swift over lengre tid.

 

-ikke hørt noe negativt om den, annet enn at den trengte oljeskift og scervice.

http://www.tristania.com

 

har du diesel bil? sjekk ut:

http://www.chiptuning.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Leveres som 4x4 i Norge, og jeg mener at det er kun 4x4 som leveres. Prøvekjørte en 2wd demobil: Gøøøøy! Syns den var sportslig og fin. Presis styring, og meget lettsjaltet kasse. Bra utstyrt er den og. Og så er den i tillegg ganske så praktisk. Prøvetur anbefales!

 

Ja virker som en artig sak;) Synd den ikke kommer i grom versjon her i norge, ala cupra versjonene til seat. Hadde vært fett med en swift 1.8 turbo selespeed eller noe sånt:) Hehe... Eller med en 150 hk dieselbørse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja virker som en artig sak;) Synd den ikke kommer i grom versjon her i norge, ala cupra versjonene til seat. Hadde vært fett med en swift 1.8 turbo selespeed eller noe sånt:) Hehe... Eller med en 150 hk dieselbørse;)

 

 

 

Suzukien kommere som en sport versjon senere, importerer man fra tyskland får man swift gti med 200 hester. den spoler på de 3 første gira lett ;D ;D;D

Bakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg er vel egentlig ganske fornøyd med min 4x4 swift, har ikke akkuratt fått prøvd ut 4x4 enda da men bilen henger bra i svingene med 215x40x17"

når det gjelder motoren så syntes jeg at den er for liten i forhold til bilens sportslige utseende og veigrep. 500 kubikk til og noe lettpustende tror jeg hadde gjort susen på denne bilen. men så hører det med historien at jeg ikke var på jakt etter noe med heftig motor heller da hmmmmmmmmm

suzuki swift 06 4x4 sports edition

 

x Rx7 Turbo 2

x mazda 1300 76mod

x mitsu lancerius

x rx7 na

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg er vel egentlig ganske fornøyd med min 4x4 swift, har ikke akkuratt fått prøvd ut 4x4 enda da men bilen henger bra i svingene med 215x40x17"

når det gjelder motoren så syntes jeg at den er for liten i forhold til bilens sportslige utseende og veigrep. 500 kubikk til og noe lettpustende tror jeg hadde gjort susen på denne bilen. men så hører det med historien at jeg ikke var på jakt etter noe med heftig motor heller da hmmmmmmmmm

 

Ja en 1.3 blir liksom for lite i en sånn artig bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzukien kommere som en sport versjon senere, importerer man fra tyskland får man swift gti med 200 hester. den spoler på de 3 første gira lett ;D ;D;D

 

Kommer det sport med større motor da, eller bare en kjip utsyrspakke?

 

200 hk i den nye swift fra tyskland mener du? Det er rått da, da begynner det og bli aktuelt:) Mye må du ut med for noe sånt da, og er det 4x4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hei, jobber selv på suzuki. det kommer en sport på rundt 130 hester ja.

gti på 200 ca. men de tar den neppe inn i norge. bare å kose seg og importere gti senere vel.

 

De første swiftene var md forhjulstrekk i år ja, men nesten bare 4*4 nå, det som er viktigst så,

 

Swiften er en morsom bil å kjøre, og er en kjempe bil for en fin penge

Bakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jobber selv på suzuki. det kommer en sport på rundt 130 hester ja.

gti på 200 ca. men de tar den neppe inn i norge. bare å kose seg og importere gti senere vel.

 

De første swiftene var md forhjulstrekk i år ja, men nesten bare 4*4 nå, det som er viktigst så,

 

Swiften er en morsom bil å kjøre, og er en kjempe bil for en fin penge

 

Med 130 hk blir det jo en morro bil, blir mer riktig motor da for sånne som meg:) Så de lager den nye swift med 200 hk for salg i tyskland? Fett, det skal importeres en gang:)

 

Noen som har funnet noen forresten? Fant ingen jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 1 month later...
Leveres som 4x4 i Norge, og jeg mener at det er kun 4x4 som leveres. Prøvekjørte en 2wd demobil: Gøøøøy! Syns den var sportslig og fin.

Hvis dette er samme bil som den 2005 modellen jeg kjørte litt i fjor kan jeg ikke skjønne hvordan noen kan synes den har sportslige kjøreegenskaper: den manglet retningsstabilitet og krenget som en gal bare den så en rundkjøring. På motorveien fra Åsane til Bergen sentrum ble jeg forbikjørt av en lastebil i en av tunellene, han hadde bare litt større hastighet enn meg, men jeg måtte allikevel holde kraftig imot for å ikke bli dradd inn inn i siden på han. Min helt standard golf II 90hk med litt slitne dempere kjører ringer rundt den hvis det er så mye som en sving i nærheten. Hvis det derimot er snakk om fri fart på motorvei i Tyskland blir nok golfen min parkert, da den ikke har noe som ligner på aerodynamikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår