Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
eiriksmil

WRC 2010 + Terminliste

Rate this topic

Recommended Posts

12. til 14. februar, Rally Sweden

 

5. til 7. mars, Corona Rally Mexico

 

1. til 3. april, Jordan Rally

 

16. til 18. april, Rally of Turkey

 

7. til 9. mai, Rally New Zealand

 

28. til 30. mai, Vodafone Rally de Portugal

 

9. til 11. juli, Rally Bulgaria

 

29. til 31. juli, Neste Oil Rally Finland

 

20. til 22. august, ADAC Rally Deutschland

 

10. til 12. september, Rally Japan

 

30. september til 3. oktober, Rallye de France

 

22. til 24. oktober, RACC Rally de España

 

11. til 14. november, Wales Rally of Great Britain

 

Nå i 2010-utgave :)

 

 

Eirik

Edited by eiriksmil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vel, later til at Henning presterer slik "han pleier", men at Petter VIRKELIG er ute og sykle med fler avkjøringer, og til slutt nå dundre inn i hekken til Wilson! :o

 

edit:

Først var det tilsynelatende en S2000+ løsning som skulle bli toppmodellen for WRC i 2011. Dvs S2000 med "aux" turbokit (altså bolt-on løsning). Nå sist leste jeg i EVO eller noe om at det var tenkt å gjøre biler med 1.6 og turbo.

 

Kanskje Calibr har lest seg opp på noe av dette?

Edited by EyeLid

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha jeg får gåsehud av hvor deilig det er å tråkke ned selvtilliten til petter solberg.. i en hel DAG har de nå masa om at han er tilbake, (et sted han aldri har vært i grunn), at han skal vinne, at han leder og han er uslåelig.......til bare noen timer senere er han ikke god for pallen engang!

 

D E I L I G!

 

få den figuren jekka ned i støvet og la han ligge der!

Loeb for alle penga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he. Det er noe med at de med vel høy selvtillit liker å slenge dritt om andre som har troa på seg selv..

 

der er vel problemet. at han hakke trua på seg selv heller!

han ble verdensmester ved hjelp av at enkjørte av og en måtte bryte forran seg! han vant overhodet ikke på at han kjørte så bra og tok inn tid!

 

hadde hanvært en god taper hadde jeg hatt mere respekt for han! Alltid er det noe galt med bilen, veien. løypa. eller tilskuere som kaster stein på bilen hans!

 

fornoe tull. den figuren fortjener egen spalte bakerst i avisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

der er vel problemet. at han hakke trua på seg selv heller!

han ble verdensmester ved hjelp av at enkjørte av og en måtte bryte forran seg! han vant overhodet ikke på at han kjørte så bra og tok inn tid!

 

hadde hanvært en god taper hadde jeg hatt mere respekt for han! Alltid er det noe galt med bilen, veien. løypa. eller tilskuere som kaster stein på bilen hans!

 

fornoe tull. den figuren fortjener egen spalte bakerst i avisa

 

To finish first, you have to finish.... Loeb kjørte forøvrig ikke av i 2003.

 

Tror rett og slett ikke du har fulgt med jeg, bare leser overskrifter og rakker ned utfra det. Jeg er ikke helt enig i at han er en dårlig taper, han er bare overfokusert på å vinne, og alt annet kommer i bakgrunnen.. Bilen har han hatt all mulig grunn til å klage på, det sier Chris Atkinson også. Og da kommer også problemene med både veien og løypa.. (hva er forskjellen på vei og løype??)

 

Petter ble nr 2 bak Loeb i helga og alle som ikke har nisselue og skapet fullt av jantelov unner han den plasseringen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.