Gå til innhold

Prosjektet Extrem make over "NSX-R"


Sofus

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle du finne på å bytte motor? Motorene (for å ikke snakke om bilen) klarer mange hundre tusen km. Du har vel rundt 120.000 km. på tellern?

 

Ikke bygg om baklyktene da, de er jo endel av NSX-sjarmen... Men, kanskje smak det handler om...

 

 

Og hvorfor bytte eksos? Med mindre lyden i den eksosen du har nå suger, skjønner jeg ikke helt eksosbyttingen heller, siden quad-tip (4 rør) eksosen du har nå kler bil veldig bra.

 

Hvilken vinge skal du ha? NSX-R vinga?

 

 

Litt stilig det med setetrekket, jeg skal selv trekke i alecantra en dag regner jeg med, i beige.

 

 

Lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har planer om å bygge om baklyktene på NSX en,

 

Siden d ikke finnes noen andre lykter til NSX

så må man bare bygge de om..

 

Skal da bruke lykter fra hella som e E merket,

slik at d blir en lovlig ombygging..

 

IMG_0280.jpg

 

IMG_0278.jpg

 

 

Et alternativ? http://www.scienceofspeed.com/products/exterior_performance_products/NSX/Honda/2002/tail_lamps/default.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor bytte eksos? Med mindre lyden i den eksosen du har nå suger, skjønner jeg ikke helt eksosbyttingen heller, siden quad-tip (4 rør) eksosen du har nå kler bil veldig bra.

 

Her må jeg tillate meg å komme med et innspill. Synes du virkelig dette ser pent ut?

 

IMG_0308.jpg

 

Edit: Klippet litt:

 

eksos2.jpg

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. trodde jeg skulle få se en NSX-R nå.

sist jeg sjekket kostet NSX-R ekstremt mye og man kunne heller handle en GT3, mens vanlig NSX var greit priset, topicen blir kanskje litt villedende når man bare har litt andre farger på tingene? :o nok fra skeptiker anders.

 

Eksos som ryggesensor?

NSX er tøffe biler, eksosen kunne muligens vært løst på en mere elegant måte, felgdesignet likte jeg, bare å få på gateslicksene nå, de trives med litt profil (har samme felg for gateslicks og vinter selv (17"))

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. trodde jeg skulle få se en NSX-R nå.

sist jeg sjekket kostet NSX-R ekstremt mye og man kunne heller handle en GT3, mens vanlig NSX var greit priset, topicen blir kanskje litt villedende når man bare har litt andre farger på tingene? :o nok fra skeptiker anders.

 

 

Det ble tatt opp i en annen tråd, står NSX-R i vognkortet men er vanlig NSX dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte ut eksosen pga lyd, vekt, efekt og utsene

 

Skal mest sansynlig kjøpe denne vingen

spoilerfrp.jpg

 

Nei skal ikke bytte motor.

Ja stemmer bilen en rullet nesten 120.000 km.

For æ være mer nøyaktig 113.160 km

 

Jo takk, synes oxo setene ble OK..

Lykke til me omtrekkingen... :)

 

 

Hvorfor skulle du finne på å bytte motor? Motorene (for å ikke snakke om bilen) klarer mange hundre tusen km. Du har vel rundt 120.000 km. på tellern?

 

Ikke bygg om baklyktene da, de er jo endel av NSX-sjarmen... Men, kanskje smak det handler om...

 

 

Og hvorfor bytte eksos? Med mindre lyden i den eksosen du har nå suger, skjønner jeg ikke helt eksosbyttingen heller, siden quad-tip (4 rør) eksosen du har nå kler bil veldig bra.

 

Hvilken vinge skal du ha? NSX-R vinga?

 

 

Litt stilig det med setetrekket, jeg skal selv trekke i alecantra en dag regner jeg med, i beige.

 

 

Lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår