Gå til innhold

Litt spm ang fiat uno


ipo

Anbefalte innlegg

heisann,

Hvordan er det å skru på en fiat, og er delene dyre?

 

Skal kansje kjøpe en 90mod fiat som har gått ca 100000

men, den har ikke gått gjennom eu kontroll, pga ujevnbremsefordeling, og drivaksling defekt, er dette vanskeligt å mekke på en framhjuls trekker? har bare skrudd på baktrekkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lette biler og skru på, billige deler. Men pass på... sjekk nøye etter rust. Sjekk hjulbuer, gulv og kanaler spesielt, sjekk også rundt benisnpåfyllingslokk. Anbefaler å ta med deg en magnet for å sjekke om det er stål bak lakken.. eller om det er kilovis med sparkel

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er konekjørt, har stått i garage i 1år, siste året rulla den 10mil. så det er grett,

han som skal selge den ville ha 5000kr, men så snudde han og sa at han kansje bare skulle vrake den, eller selge den til meg for vrakpanten, hva er den no? 1500kr? :P det er jo ikke noe dumt kjøp. vil jeg tro, i og med at jeg ikke har bil atm, men blir litt bekymra når det er drivaksling, i og med at det er trangt og j****t i en framtrekker, det var lite rust, men jeg får se, kansje jeg kan få kopiert mangel lappen hans i morgen, så skal jeg se, jeg kan hive opp listen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om selger plutselig snur slik ville jeg vært litt obs. Har han funnet noe mer galt på den?

 

1500,- er nå uansett en minimumspris for en bil, så jeg ser ikke hva du har å tape. Skulle den vise seg å være HELT i filler får du alltids igjen kjøpesummen. Og en gang til; meld deg inn i Fiatklubben. Der får du all hjelpen du trenger, av folk som har skrudd Uno mange ganger før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 years later...
heisann,

Hvordan er det å skru på en fiat, og er delene dyre?

 

Skal kansje kjøpe en 90mod fiat som har gått ca 100000

men, den har ikke gått gjennom eu kontroll, pga ujevnbremsefordeling, og drivaksling defekt, er dette vanskeligt å mekke på en framhjuls trekker? har bare skrudd på baktrekkere.

 

Hei

 

Selv har jeg aldri skrud noe serls på bil.. har gjort noen små ting.. men kjøpte meg ein fiat uno som motoren ikke var oppi.. det va i grunn ganske lett å få på plass drivledd osv.. du bare løsnet øverste bolten på demperen så fikk du dem løs.. og alt annet var bare å sette på plass... deler til fiaten er billige og bilen er i og for seg lett å skru på.. men ledningsnette er rimelig kjipt å finne ut av om noen har vært der å tukla før deg..

 

hilsen

Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår