Gå til innhold

råtassen

Bruker
  • Innholdsteller

    170
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om råtassen

  • Bursdag 08/08/1979

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    biler
  • Modell (eks S4)
    JC Cosmo
  • Biltype (eks Audi)
    Eunos
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    salg
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    massevis gjort

Contact Methods

  • Website URL
    http://norwegianrotary.com
  • Bosted
    Sørum

råtassen's Achievements

  1. Hei Selger nå Mazdafun sitt tidligre "Spirit R prosjekt" Bilen er nylakkert titanium gray og har 1999 front og lamper. Den er hentet fra USA for ca 1 år siden. Er en type touring (takluke og cruise) Spec: Orginal motor gått 60 000km Datasprut Ekstra dyse i elbowen Eksos Turbotrykksregulator i bilen 99 spec Har masse historikk på bilen. Bilen er som ny og den selges grunnet økonomi. En link til byggingen av bilen: http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=1603&highlight=titanium NB: Panseret som følger bilen er det orginale, men carbonpanseret kan kjøpes utenom. Leveres med sommerdekk på orginalfelger. Selges kr 250 000. Roy Tlf 92247600
  2. Hei Ble fin bil det der......Blå bil er konge DU kan nok forhandle deg frem til en gratis Whaletale-spoiler av meg. Turbo 2 spoiler er oxo gratis ( den er litt frynsete da....) MVH
  3. Min bil har korrekt effekt! Men er innkalt pga at den ser modifisert ut. Den har jo nesten ikke vært på veien på flere år.......Noen har tipset....uten tvil.
  4. råtassen

    Vinterbil?

    Hei Har kjørt Rx-7 flere vintre..............Bilene er lette å starte i kulde, sinnsykt moro å kjøre. Man vet hvor man har bilen i sladdene :kiss Har aldri opplevd noen som helst problemer med disse bilene om vinteren. Det er saltet på østlandet som er den største trusselen. Motor må jo varmes opp først uansett sommer som vinter hvis man skal lade 2 kg. God Jul!
  5. Hei Begge disse bilene er 4 rotor. De er nyrenovert for Sevenstock 8. Mazda vil børste støv av ytterligre noen biler neste Sevenstock. Den røde bilen hadde en syk lyd. God grunn til å bli med på neste Sevenstock!!!!!!!!! Svenskene stilte mer mannserke på treffet denne gang :hammer MVH (mazdafun er i korea en drøy uke nå)
  6. Hei.(dette er Mazdafun på råtassens laptop) Det er en GT-R. Det står Mazdaspeed i frontruta, og nudelpower bak. Jeg kjenner han som har den. Noe spes du lurte på? mvh
  7. Heisann. Det er bilen min. Skulle på Gatebil og stå "sammen" med Mazdagjengen. Men det var mazdaer spredd over det hele.. GRS var bortom litt også med kameramann. Vi får se om dett blir noe som kommer ut... Mer info om REPU'n har du sikkert funnet i tråden her på forumet, og kanskje også på http://www.mazdarepu.com. mvh Edit : Cookies på Råtassens maskin går ikke å slette...
  8. Heisann folkens Tüv nekter jo for at de noen gang har utstedet papirer for japanske Fd'er. De har aldri godkjent en sånn i Europa sier de. Hvis det skulle finnes papirer så kan vel alle skaffe disse for et par kroner av Tüv...eller? Er vel ingen som har rettigheter på sånt?? Kan noen forklare dette her??? Blir forvirra jeg. Ble akkurat fortalt av tollvesnet her at de hadde fått spesiell beskjed om å undersøke papirer på Rx-7'er......(tar jo inn en del av de og kom i snakk med en kar på Tollbua). Var en del etterforskning og gjennomgang av alle japanske FD'er. Var ikke umulig at det dumpet et brev i noen og enhvers postkasse om å komme innom en gang til for kontroll av bil og papirer. MVH
  9. Du får kjøre 323 Lx'en din du så får du ingen problemer. Best det!!! Gratulerer med coool bil!!
  10. En Japansk FD er ikke lik en Europeisk FD :drive2 :wave finnes visstnok en på biltilsynet på Hamar som godkjenner mot litt under bordet tror jeg....men det er vel ikke noe særlig. Du får godkjenne den på legalt vis etter at du har bygget om etter europeisk standard eller noe. MVH
  11. ingen komp pleier å bety gåen motor....iallefall min erfaring!
  12. Hei Totte i Mosjøen er nok nærmest deg.....blir nok ikke billigre, men nærmere. Du kan jo skru litt du da.....?? Bare å begynne å demontere det da, så reverserer du rekkefølgen når du skal montere alt igjen....ta bilder underveis der du er usikker. Da lærer du bilen å kjenne samtidig. Ikke dumt å bytte vakumslanger osv samtidig. Du må jo også bestemme deg om du ønsker å beholde motor og alt orginalt osv mht overhalingen. (sin din mor er politi er det vel best å være orginal...hehe). Går du løs på motoren en helg er den ute......og du har lært masse! Lykke til MVH
  13. Når det der skjer bør du nok stoppe motoren med en gang....ikke kjør i det hele tatt. Kan gjøre vondt verre. Du må nok overhale hele motoren med nye apexer osv. Ingen vei rundt det der dessverre. Får krysse fingrene og håpe at makineriet ikke har tatt skade annet enn pakninger Roy
  14. Hei Det er det Jørgen Blennow sier også. De har jo ikke tid til å kjøre inn masse mil på racingbiler heller. Han sier bare at man skal kjøre inn motoren en runde rundt banen, deretter er det bare å gi bånn gass. Det skal ikke gjøre levetiden kortere sier han bestemt. Innkjøring er oppskytt. Kan være at det ikke tetter helt i begynnelsen ved hard belastning, men det har ingenting å si. Dessuten sliter motoren seg fortere til med hard belastning. MVH
  15. Hei Jeg og Mazdafun reiser iallefall, blir vel borte i 2-3 uker, men selve sevenstock 8 er 8.-10. Oktober. Vi har bestilt billetter til Banketten og hotellet allerede! Blir det halvparten så bra som forrige året er det mer enn vellykket! :popcorn Det er jo Mekka for alle som virkelig bryr seg om wankel. Reiser man ikke vært år er man ikke ordentlig interessert yodude MVH
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår