Gå til innhold

Bilder

Ranger emnet


TBJ

Anbefalte innlegg

Nydelig bil :)

Endelig fler bilder her,hehe

Må få lagt ut noen fra min i fart jeg å,tar seg bedre ut det :)

Har du gjort noe med bilen?

 

Hei! Har sett glassfiber panser på mobile.de

Kan høre med noen om vinge hvis du skal ha? koster litt da.. ca 2-3000kr

Gjort en del med bilen.. kjøpte den med skjært motor,så det har vært mye jobb med bilen.. og masse penger... fikk tak i lyst evo interiør i sommer!

det var vært pengene! skal lakkere bilen til våren.

er det gruppe N bil du har?

Nissan silvia S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har sett glassfiber panser på mobile.de

Kan høre med noen om vinge hvis du skal ha? koster litt da.. ca 2-3000kr

Gjort en del med bilen.. kjøpte den med skjært motor,så det har vært mye jobb med bilen.. og masse penger... fikk tak i lyst evo interiør i sommer!

det var vært pengene! skal lakkere bilen til våren.

er det gruppe N bil du har?

 

Så det er å få tak i panser,det må jeg skjekke :)

En sånn bak vinge skulle jeg hatt,får bare vente litt med å investere noe i lancian nå.Har noen prosjekter jeg må få ferdi,men viss det er greit så spør jeg deg når det blir aktuelt :)

Koster å drive med disse typen biler men desto mer leketøy enn mye annet da.

Evo interiør ja,det er nydelig :)

Bilen min er en gruppe N bil ja,ihvertfall bygd som en. larvesveiset og stivet hele karosseriet.byttet fjærbeinstårn og full pakke :) en svenske som bygde den opp når den var ny,kilometerstand 28000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

har du trimma motoren eller? eg har ein kar som selger heile evo styling sett til bilen... gjekk an å kjøpe deler laust også... kor stort ladetrykk køyrer du med? eg var i italia i sommar og har kjøpt meg ein 16V også :) blir å sjå i norge om noken mnd. toppakningen rauk då den fekk litt for mykje ladetrykk. min bil

10.JPG

og noken av dei han hadde til salgs :

09.JPG

x_185.jpg

v_190.jpg

http://www.forum.fiatcoupe.pl/files/f_136.jpg

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

det er bare lett trim,chip,turbo,dyser,eksos.. kjører mellom 1,0-1,4 i ladetrykk. var du på italiensk dag? var på banen,svart bil med gullfelger.

kult å se det kommer flere Graler! har fiksa opp bilen litt i sommer,ny lakk og masse gobiter fra john whalley. hvor holder du til?

Nissan silvia S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg har ikkje fått bilen heilt til landet. den overlada(1.8-2bar?) og toppakningen rauk på veg heim frå italia. henter bilen i polen i oktober. eg holder til i trondheim. eg skal ta meg turen på ID når kjerra er i form. Første pri er å få motor/gir og det der i orden før eg byrjar på det kosmetiske...er dessverre oppattlakkert med uorginal raudfarge så den er ikkje så fin. men den går som eit olja lyn likevel :) Vi møttes nok på ID har du noken bilder av god bilen i ferdig stand? er det film av din bil med flammer i eksosen frå ID eller?

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår