Gå til innhold

Tikking i S3 motor

Ranger emnet


106s16

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

klart det, må jo ligge litt breit....! vanskelig å kjøre pent for tiden! skikkelig morro å kjøre på snøføre i hvertfall, er litt for redd for bilen så tørr ikke satse alt for mye, men blir helt klart litt leking...!

Hadde egentlig tenkt til å selge den til sommeren, men en vinter uten quattro nå ville jo vært grusomt..!

er du medlem av vacn eller?

 

har kjørt samme bilmerke som deg tidligere ser jeg, hadde den grønne 106'n som (forsatt) går i drammen for noen år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Go' Quattro-føre! Har holdt på å gå gæli et par ganger, men moro er det! Går med litt bensin, menmen - sånn er det med S3'en...

 

Har ikke fått meldt meg inn enda. Blir vel til det veldig snart.

 

Ja, Pug'ene var artige biler de, men de hadde ikke turbo quattro, så da bytta jeg. Hadde en rød og lav 106 GTi/S16 og en lav sølv 206, mulig du så de. Har sett den grønne 106'en i Drammen noen år ja. Ecosse-styling og Rallye-motor? Forresten, jobber du sammen med Tom G på Byggmakker eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så begge de, 206'en din var vel en av de peneste jeg har sett her i landet! stemmer, den grønne med rallye motor ja, den er litt oppbrukt i området her nå, gått i mange år, en kompis av meg som har den nå! jobber på Maxbo Proff jeg, stemmer, Tom G ja, han jobber på HSS, rå mann til sin alder å være! Var vel han som fortalte meg at det var en han kjente som hadde kjøpt S3!

 

Pug'en jeg hadde ble vel litt annen type bil enn S3'n, litt mer avhenig av turtall, er vel ett par år siden jeg solgte den nå!

 

Fikk du godt kjøp på din? kjøpte den fra tyskland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. var glad i 206'n, men den fikk noen kilometer på telleren, så det var på tide å selge. Har kikka litt på S3 de siste par åra, så da måtte det bli en sånn en. Måtte ha turbo! Henta de siste 3 bilene fra Tyskland. Nå jobber jeg med bilfrakt fra Tyskland, så jeg har jo mine kontakter. Tror ikke prisen på S3'n var så ille. Endte vel på ca 240.

 

Fattern og Tom er kompiser, så han har skrudd litt på alle bilene mine faktisk. Helt rå kar det der... hehe... har en del bra kommentarer.

 

Audien din er import også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den er tatt inn av en svenske som flyttet til norge, fikk den billig, han sleit med å bli kvitt den, var noe småtteri med den når jeg kjøpte den, ga for den! det syns jeg bilen er verdt.. mye moro for pengene! Driver å bygger en Golf GTI 16v ved siden av, så får brukt nok tid og penger på bil for tiden!

 

er du noe på byen i Drammen el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan prøve å svare... Juks og fanteri? Hmm.. jeg fikk en kontakt jeg har, til å sjekke min. Men å se på de "usannsynlig" billige ville ikke jeg vurdert i hvertfall... Der kan du miste penga, og aldri se noen bil. Får du kjøpt fra forhandler, er vel det det beste.

 

Forsikring på S-modeller er vel aldri billig, kommer an på bonuser, alder, etc, men fra 15000 og oppover for full kasko kan du vel kanskje regne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte skumme gjennom tråden, for jeg sitter og regner på S3 fra Tyskland:)

 

Noe spes jeg skal se etter av juks og fanteri? Ålreit å kunne spørre noen som har tatt inn en og som sikkert har litt erfaringer...

 

Åssn er det med forsikring på disse?

jeg har hentet min oxo!

 

Fikk en kamerat som driver m litt import til å hente den, oxo gjorde jeg det meste a for arbeidet sjøl!

Men som sagt før her ikke gå for de veldig billige!

Og få chassie nr, så du kan sjekke litt m møller her hjemme ang historik!

 

Forsikring er billig på S3 hos gjensidige!

 

Betaler 7500 er 29 og har 70% bonus!

 

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

 

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja, kan stemme. Kompisen min bor på øya...

 

Hehe,der jeg kommer fra det jo... heter han da?

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår