Gå til innhold

The Real Tribal coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

Jeg kan skrive unner på at denne bilen er helt sinnsykt gjennomført. oppdager noe nytt med den vær gang jeg er og ser på den (og det er nok ingen her som har sett den mer enn meg..hehe)... Er desverre umulig og se på bilder hvor fint det interiøret egentlig er.. Helt rått rett og slett.

 

 

kunne ikke sagy det bedre selv :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan skrive unner på at denne bilen er helt sinnsykt gjennomført. oppdager noe nytt med den vær gang jeg er og ser på den (og det er nok ingen her som har sett den mer enn meg..hehe)... Er desverre umulig og se på bilder hvor fint det interiøret egentlig er.. Helt rått rett og slett.

Ja du føler deg "hjemme" i den bilen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

civic coupe kommer med 101 hk!

 

Der fikk du den! :D hehehe :P

 

Hadde jeg hatt bilen, hadde det første som hadde gått vært nos kittet.. Mongo greier syns jeg.. :)

 

oki da... hadde bare en civic hb 1.5lsi i 1 mnd i fjor... gikk som en bøtte møkk...

 

hadde gjort 2 ting med bilen jeg:

-fjærna nosen

-bytta motor

 

kjedelig med får i ulveklær...

 

men grei bil da ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki da... hadde bare en civic hb 1.5lsi i 1 mnd i fjor... gikk som en bøtte møkk...

 

hadde gjort 2 ting med bilen jeg:

-fjærna nosen

-bytta motor

 

kjedelig med får i ulveklær...

 

men grei bil da ;)

 

hadde ikke bytta motor tror jeg, så sinnsykt strøkent ut nedi der når den var her i helga.. hehe

 

syns ikke lsi`n går så aller værst jeg, men så er ikke jeg kresen heller på motor da.. cruiser heller jeg enn å drive å tråkke på.. :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke bytta motor tror jeg, så sinnsykt strøkent ut nedi der når den var her i helga.. hehe

 

syns ikke lsi`n går så aller værst jeg, men så er ikke jeg kresen heller på motor da.. cruiser heller jeg enn å drive å tråkke på.. :)

 

ser jo fint ut, men blir litt feil for meg når bilen er såpass ekstrem utseende messig og så flytter det ikke noe særlig på seg...

 

selv liker jeg noe som går litt... avveksling fra de trøtte taxi'ene jeg kjører til vanlig i jobb ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo fint ut, men blir litt feil for meg når bilen er såpass ekstrem utseende messig og så flytter det ikke noe særlig på seg...

 

selv liker jeg noe som går litt... avveksling fra de trøtte taxi'ene jeg kjører til vanlig i jobb ;)

 

hehe joa.. sant nok, men mer show bil det der i mine øyne hvertfall.. :) ikke no riceracer :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok det ZEX lystgass anlegget er mest til show (missforå meg rett, det er koblet til!).. i likhet med hele bilen egentlig.. skikkelig sjåv bil.. :D

 

olehenri: takk for at du viste meg veien ut av lillehammer..hehe

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår