Gå til innhold

The Real Tribal coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

Ja ja ja... Så var det noen som etterlyste en egen tråd på bilen min!

:)

Dette er altså IKKE en salgstråd, da jeg har bestemt meg for å beholde bilen selv! KAN bare ikke kvitte seg med en juvel som denne....ikke ennå i hvertfall!!

 

Fikk hjem bilen bare for et par dager siden, har ikke rukket mer enn å bare vaske den. Nå står den trygt parkert i garasjen min - oppvarmet og god... :)

 

Kommer til å få en "proff" fotograf til å ta bilder av den en dag om ikke så lenge. Da skal det legges ut bilder i massevis. Og masse info skal også legges til å tråden etterhvert. Og video. Og lydklipp! :)

 

1.JPG

 

mvh

 

Tore Kvittem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja ja ja... Så var det noen som etterlyste en egen tråd på bilen min!

:)

Dette er altså IKKE en salgstråd, da jeg har bestemt meg for å beholde bilen selv! KAN bare ikke kvitte seg med en juvel som denne....ikke ennå i hvertfall!!

 

Fikk hjem bilen bare for et par dager siden, har ikke rukket mer enn å bare vaske den. Nå står den trygt parkert i garasjen min - oppvarmet og god... :)

 

Kommer til å få en "proff" fotograf til å ta bilder av den en dag om ikke så lenge. Da skal det legges ut bilder i massevis. Og masse info skal også legges til å tråden etterhvert. Og video. Og lydklipp! :)

 

 

mvh

 

Tore Kvittem

 

Kan komme å knipse litt med telefonen min jeg tore:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d er en riktig versting bil....du skulle sitti inni den....du føler deg "hjemme" der altså:D d er en type bil du faktisk får deg dame med:D hehehehehe :biker

 

så lenge det er en honda, så er ikke damer noe problem å få med :kiss lol!!

 

uansett om d er en gjennomført Civic, eller en rånete Accord yodude :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri fått no dame med hverken accord eller civic je! hehe :P :D ikke at jeg gidder å prøve heller da :P

 

 

men jævlig fet bil tore!

 

Du må komme på gatebildisco 6mai med den ass!

 

letter med e36 cab eller coupe enn integra vil jeg påstå ;)

men blei en veldig avsporing av tråden dette her ;)

 

gi oss flere bilder ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive unner på at denne bilen er helt sinnsykt gjennomført. oppdager noe nytt med den vær gang jeg er og ser på den (og det er nok ingen her som har sett den mer enn meg..hehe)... Er desverre umulig og se på bilder hvor fint det interiøret egentlig er.. Helt rått rett og slett.

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår