Gå til innhold

Mest imponerende bygg, hittil...

Ranger emnet


svein-ivar

Anbefalte innlegg

I de siste månedene har det kommet opp en del poster hvor imponerende bygg har blitt vist fram for allmenheten. Ingen tvil om at Boost 242'en er tøff. Også svensken som tok på seg karroserijobben fra helvete, var flink.

Men så har jeg enda ikke blitt blåst til himmels av beundrelse(/missunelse), før nå...

http://www.ofiengineering.se/

Trykk på historie, å bla deg gjennom...

1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod

1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra...

Div..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm.. her var det åpenbart gutta med ALT for mye penger og tid. og ikke minst usedvanlig godt utstyr og kompetanse! Imponerende!

 

Man ser jo på alle detaljene dem har laget at det er ikke bare tilfeldigheter. clutchus, spjeldhus, bunnpanne... imponerende!!

 

Gleder meg til å sjå den greia der når den er ferdig.

 

Men hvorfor kan ingen bygge skikkelig gromt prosjekt UTEN veltebur, 200kg karbon og plast. Mye tøffere med interiør og alt som hører til..

 

Men uansett, utklassing. lykke til til den som prøver seg på noe råere enn dette! (snakker ikke nødvendigvis HK, men kvalitet, design og finish.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel det som kan kalles "og BYGGE motor"! noe annet en jap-crap folka som kjøper ferdig byggesett!

når jeg ser lsikt blir jeg glad jeg valgt yrket jeg valgte! men ikke for å rakke ned på fyren/bygget, men mye av maskineringen er egentlig ikke noe tryllekunst..så lenge en har rett programmet så gjør det seg "nesten" selv..men mye av 3D fresingen var ganske imponerendes!

 

men det er alikevel bare en ting å si/gjøre: :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår