Gå til innhold

Kjøp&salg skal ikke legges her i merkeforumet !!

Ranger emnet


Viking067

Anbefalte innlegg

Få tilbake det "nye kjøp og salg", synes det var fint jeg, bare å skrive "volvo" i søkefeltet og alle annonsene kom opp på rad å rekke, men men, er ikke jeg som styrer butikken her

 

 

helt enig med deg...er bare så mange som ikke greier og venne seg til et nytt system , men bare klager....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Når det står kjøp og salg på tråden din oxo funker ikke den der forpulte linken på toppen av sia ska en gjøre da a???

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Det synes jeg var ett godt forslag også!

:thumbs

 

Å søke funker ikke alltid like bra i vBulletin, det kommer ofte opp feilmeldinger eller "null treff" da, selv om du kan SE at det ligger tekst der som du søker etter.

 

Et eget K&S for Volvo hadde vært topp, for da VET man hva man har foran seg, OG man er blant likesinnede!! :pray

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 4 months later...

er eninge med det! er mere praktisk for alle andre merkene og.. og ha et forum med bare salg av volvo deler.. og da på andre merker da ;)

og har selv hatt problemer med at jeg aldri for opp treff :S enda jeg har funnet tinga med og bla og bla og bla.. ville ikke det blitt bedre for alle andre og.. vert merke har vert sitt "kjøp og salg" forum!

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig der jeg også! Med tanke på at vist du for eksempel legger ut noe som du ønskes kjøpes. Så tror jeg det ville være lettere å få fatt i den tingen vist den hadde vært innpå en egen link på volvo 200 forumet. For jeg tror ikke det er så mange som gidder å søke igjennom alle di ønskes kjøpes sidene for å kansje finne en som trenger noen volvo deler.

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

 

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår