Gå til innhold

Kjøp&salg skal ikke legges her i merkeforumet !!

Ranger emnet


Viking067

Anbefalte innlegg

Får du ikke lagt inn annonse eller hva er galt?

 

f.eks: om ej trykker på kjøp&salg oppe på linjen her oppe kommer de bare opp

 

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/bilforum/public_html/kjopsalg/pp-inc.php on line 160

I cannot connect to the Members database. []

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f.eks: om ej trykker på kjøp&salg oppe på linjen her oppe kommer de bare opp

 

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/bilforum/public_html/kjopsalg/pp-inc.php on line 160

I cannot connect to the Members database. []

 

det samme står til meg...

XOpel B Ascona 1979 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den mørkeblå linja øverst på sida her, ligger det link til "Kjøp og salg".

Tviler sterkt på at noen får benyttet seg av denne, i og med at i allefall jeg får

"Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/bilforum/public_html/kjopsalg/pp-inc.php on line 160

I cannot connect to the Members database. []"

Og dette kan da ikke funke på noen andre maskiner!? i allefall ikke i teorien. Vennligst si ifra hvis noen av dere kommer inn på kjøp og salg via den linken! :)

Og til administratorne her: hvorfor fikser dere ikke opp i det? Driver dere å oppgradere noe? Eller får dere det ikke til/ gidder ikke. Det har jo faktisk vært sånn ganske lenge nå.

Og hvis man ser på feilmld man får opp (som jeg pastet oppi her) så ser man jo at det er en feil på linje 160, i fila pp-inc.php så hvis dere vil ha det opp og gå trur jeg ikke det skal så mye til for å fikse det!

Hadde i alleflal vært greit med en begrunnelse på hvorfor det ikke funker! Evt linka det til et bilde "side under oppdatering" eller.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den mørkeblå linja øverst på sida her, ligger det link til "Kjøp og salg".

Tviler sterkt på at noen får benyttet seg av denne, i og med at i allefall jeg får

"Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/bilforum/public_html/kjopsalg/pp-inc.php on line 160

I cannot connect to the Members database. []"

Og dette kan da ikke funke på noen andre maskiner!? i allefall ikke i teorien. Vennligst si ifra hvis noen av dere kommer inn på kjøp og salg via den linken! :)

Og til administratorne her: hvorfor fikser dere ikke opp i det? Driver dere å oppgradere noe? Eller får dere det ikke til/ gidder ikke. Det har jo faktisk vært sånn ganske lenge nå.

Og hvis man ser på feilmld man får opp (som jeg pastet oppi her) så ser man jo at det er en feil på linje 160, i fila pp-inc.php så hvis dere vil ha det opp og gå trur jeg ikke det skal så mye til for å fikse det!

Hadde i alleflal vært greit med en begrunnelse på hvorfor det ikke funker! Evt linka det til et bilde "side under oppdatering" eller.no :)

 

Les litt lenger oppe i denne tråden... står at det forumet ikkje lenger er i bruk....

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår