Gå til innhold

Sleng ut bilder av din veteran:)

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Her er mine veteranbiler!

 

1964 Volvo 121 Amazon 4dørs. B18A. Stått på låve siden 1984 til jeg henta den for litt over en måned siden. Det blir å få tatt rusta, lakka den opp i mattsvart og legge den nedpå med bredda plåtfelger og moonkapsler. Motor og gir forblir ganske originalt. Kanskje porte og plane toppen også smekke på dobble Su forgassere og grenrør.

 

PA300033.jpg

 

 

Bilde000aj.jpg

 

Bilde010.jpg

 

Også har jeg en som er veteran om en måned, så tar med den også jeg. 1976 Ford Granada Coupè. Skal få 2.9i 24V Cosworthmotor og S understell fra nyere granada med senkesett og konidempere.

 

Mhm.jpg

 

jaa.jpg

 

Det.jpg

Ford!

65 Mustang HT

66 Mustang HT

12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk...prøver å finne en sherry 1.4 å sette inn...blir den litt sprekere hvertfall :P bildet er tatt når autofil var i drammen, og jeg blei intervjua så satser på den kommer på tv til vårn ;):) må legge til at den er mye fetere inni, plysj tak og svart gulv. Nesten alt nytt inni, bortsett fra setene (er delux modell så har høye "skinn" seter.

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da min veteran, gudene må vite når den en gang blir ferdi. Står for øyeblikket i garasjen, mitt i motorbytte nummer to. Planene for bilen er forandret nå, så den B230E'n som står i nå må ut igjen til sommeren.

 

Forøvrig en Amazon HerreGärdsvagn fra det Herrens år nitten-sekstini

 

001.jpg

004.jpg

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 67 opel rekord. Stått 20 år i en låve, så er noe lakkrust, men fint lite høl ;)

Står på vinterlagring nå, og gleder seg til sommern :D

Bilde082.jpg

 

Bilde081.jpg

 

Bilde080.jpg

 

Veteran om en måned, Opel Rekord D Berlina 2000 2-dørs. Uvisst hva som skjer framover, mulig den blir solgt til en kompis ;) Hull i venstre innerskjerm og bakplate er råtten :P Alt av drivverk skal skiftes hvis jeg beholder den.

Står for tiden uten bakaksling pga leking :D

 

Bilder035.jpg

 

Bilder034.jpg

 

Bilder032.jpg

 

Veteran om et år, 77 modell ascona b ;) Skal skamsenkes med dassruller, 2.0i fra omega med doble webere, opplakkering i originalfarge, ellers skal den forbli original. :)

 

Bilder039.jpg

 

7x13 Allycat ;)

 

Bilder048.jpg

 

Bilder042.jpg

 

Bilder056.jpg

 

Setetrekk er en fin ting ;)

Bilder054.jpg

 

Bilder057.jpg

 

Bilder051.jpg

 

Ja, og alt er til salgs for rett pris, jeg vil ha ei gammal boble ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår