Gå til innhold

Sleng ut bilder av din veteran:)

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Personlig har jeg liten interesse for biler som er eldre enn meg selv, men faren min har en Daf 33, tre Borgwarder, en Saab 96 og en Renault et eller annet sedan med motoren bak og bagasjerom foran. Hadde dessverre bare bilde av førstnevnte på pc'n:

 

p43005727af.jpg

 

untitled2copy5zg.jpg

 

Kan sikkert ordne bilder av resten etterhvert hvis det skulle være av spesiell interesse for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da et par gamlinger Jeg og :)

1969 Lincoln continental MK III BigBlock V8 460 cui. 365 bhp, 613 nm...

Abreham.jpg

 

1974 Datsun Cherry 100A (E10) Rekke4 på 998ccm, 48 hk, ingen nm :D Har dessverre ingen bilder av bilen.. :(

crerry.bmp

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan vel hive inn et par bilder av skrotet mitt også:

En 1975 Opel Rekord D som står lettere nedplukket og med uvisse planer foran seg...

rekord02.jpg

 

Ellers har jeg en 1971 Chevrolet Nomad sammen med min bror, dette er turbil/festvogna vår. Skal få seg litt kosmetisk fiks denne vinteren, forrige gikk med til å få det tekniske sånn passe i orden.

nomad01.jpg

 

Har mer skrot, men blir først veteran om rett over ett år (1977 modell)

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PICT0005.jpg

 

PICT0004.jpg

 

PICT0003.jpg

 

PICT0002.jpg

 

PICT0001.jpg

 

PICT0007.jpg

 

her er audi`n min. Det er en 80ls fra 1974, har ikke vært registrert siden forrige eier døde i 1997. Fikk tak på splitter nye framskjermer i går og venter på å få hjulbue til høyresiden :) . Den går veldig bra for bare å ha 75 hk, den fikk på det første setetrekket i 1974 og det andre i 1983, jeg er vel nesten den første som sitter i de originale, hehe

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår