Gå til innhold

Ny bil på meg:D

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Sett H2 og ja, vil jeg tro..

Har ikke vært på NRK enda nei. Er jo her som sjafør.. Er her 12 dager så 9 dager hjemme. Og de 7 første dagene får jeg ikke lov til og drikke.. pga av vakter og sånn, De siste 5 dagen blir det liksom ikke noe av + at jeg ikke er noen stor fan av drikking. liksom litt ferdig med det føler jeg..

Farter en del rundt ja. Men nå er det sommer og utrulig dødt her+mange på vakt. I dag mellom 0800-1500 hadde jeg en -1- kjøretur.. så TV apparatet er mye brukt ja.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sett H2 og ja, vil jeg tro..

Har ikke vært på NRK enda nei. Er jo her som sjafør.. Er her 12 dager så 9 dager hjemme. Og de 7 første dagene får jeg ikke lov til og drikke.. pga av vakter og sånn, De siste 5 dagen blir det liksom ikke noe av + at jeg ikke er noen stor fan av drikking. liksom litt ferdig med det føler jeg..

Farter en del rundt ja. Men nå er det sommer og utrulig dødt her+mange på vakt. I dag mellom 0800-1500 hadde jeg en -1- kjøretur.. så TV apparatet er mye brukt ja.. hehe

Oki. Den farer rundt på Brekstad noen ganger. Må bare stikke bortom å hilse en gang du ser den:) Bare pass på at det ikke er pappsen eller brodern da. Hehe..Hvilken bil kjører du da? Om du har bil uttpå her? Begynner å bli en del folk her på forumet som jeg har snakka med nå, som går/har gått her ute på ØHF. Bor foresten rett ved siden av stasjonen selv, ute på nord siden..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bil her nå, er 7 timer og kjør fra Løten til Ørlandet så..

har vurdert det. men..

Ahh, skjønner..litt kjedelig å kjøre 7 timer også om man ikke er nødt. Kjører også en sølvgrå Passat TDI 2003 mod High-Line stv om du skulle stikke bortom en gang..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Får gratulere deg med bil jeg også. Har selv en 04 H2 mad alt utstyr og strålende fornøyd. Ikke bry deg om de som rakker ned på slike biler. Smak og behag er så forskjellig, og takk for det.

Jeg har en del filmer med H1, H2 og H3 på DVD om du vil ha det, du får sende meg PM i så fall om det.

 

L:spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, skjønner..litt kjedelig å kjøre 7 timer også om man ikke er nødt. Kjører også en sølvgrå Passat TDI 2003 mod High-Line stv om du skulle stikke bortom en gang..

 

Jepp er det. Og når jeg bare betaler 160kr for tog og hurtigbåt en vei så er det ikke noe og lure på..

Har også på følelsen at en bil tur i østerdalen kan bli dyr i disse sommer mnd.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Helt rå bil! ..og til han som kalte H2 for en harry bil, så vil jeg iallefall ikke si at en RAM er noe mindre harry.

Jeg er enig med eier: H2 er en finere og tøffere bil utseendemessig enn RR :) Lykke til med bilen, og håper den gir deg mange fine opplevelser, hehe.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Vet du hva, denne bilen så jeg her om dagen faktisk ;)

Et par dager siden, du var og kjørte utpå Hølonda/Korsvegen ;)

Oki, men det var nok ikke meg desverre. En kamerat av pappsen som har lånt den i en ukes tid nå:) Så det er nok han som kjørte den, men samme bil ja..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår