Gå til innhold

Guide: Olje og Service intervall reset

Ranger emnet


Morphinytry

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men jeg har gjort akuratt slik det står der og problemet mitt nå er at det lyser fortsatt på "inspection" og det lille klokkemerket, eller så har de diode lysene blitt resettet...dette er på en e_34

-MB 190E 1988 modell (artig bil).

-BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*)

-MB 190E 1989 modell (solgt)

 

BARE BMW og MB!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Genialt, dette skal prøves ved neste oljeskift!

 

Spørsmål:

 

- Skal man bare sette klipsen på først, så stikke spikeren i hullet?

- Skal man bare stikke den nedi, så ta den ut med en gang.. eller skal den stå i en stund?

Hvis oljelampa lyser når man starter bilen, men slokner etter 3-4 sek.. ble timeren resetta ved forrige oljeskift da?

 

På forhånd takk!

BMW 318i E36 94mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Jeg byttet olje og filter på min e34 idag, og bare tok en ledning imellom pin 7 og chassi, fungerte fint dette. Takker ! :):smilbmw:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. har gjort dette på min e36, funka fett, alle de grønne lysene lyste ved første start etterpå. Men etter 2 dager med vanlig til-og-fra jobb kjøring forsvant det første grønne lyset. De resterende grønne lysene forsvant i samme tempo. så etter en drøy uke var jeg tilbake med gult lys ved oppstart igjen. Skal ikke disse lysene var ganske mye lenger enn dette. Kjørte max 800km før alle de grønne lysene var slokket.... Va kan være grunnen til dette..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår