Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

UFF ikke bra, har aldri hørt eller sett noen som har blitt bedre uten konkuranse. Monopol-dikatur-ovs. høres ikke bra ut, blir litt gammaldags styre sett, det er ingen som gidder å la seg diktere i 2009 utenom dem som stemmer rød/grønt og det gjør vi vel ikke:ass::ass:

 

Her skal det faen ikke stemmes hverken rødt eller grønt..

 

BARE BLÅTT....:vampire:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFF ikke bra, har aldri hørt eller sett noen som har blitt bedre uten konkuranse. Monopol-dikatur-ovs. høres ikke bra ut, blir litt gammaldags styre sett, det er ingen som gidder å la seg diktere i 2009 utenom dem som stemmer rød/grønt og det gjør vi vel ikke:ass::ass:

 

Er dette så rart da?

Tror ikke LSK leier bort Åråsen til Vålerenga heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette så rart da?

Tror ikke LSK leier bort Åråsen til Vålerenga heller!

 

Nei, men de er som en klok mann sa en gang: Kameraten spurte hva han mest av alt ville eie her i verden? Jeg vil eie brann stadion sa gubben!! Hvorfor det sa kameraten, du er jo ikke interesert i fotball engang! Nei sa det er riktig, men jeg vil nekte Brann å spille der!!!!!!

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...

Var jo det en mistenkte...

 

Så da er alle som vil bruke Ei stripe, enten tvunget til å grine seg til å bruke ei småfly stripe, eller komme med lua i neven til NDRG å spørre om de vil arrangere noe for de...

 

Så da er vi prisgitt at x - antall derfra har mulighet til å stille med folk og utstyr da...

 

huff og huff...

 

ikke rart det da ikke er mulighet for å få brukt den banen mere enn 4-5 ganger i året...

 

Skulle det blitt noe fart i sakene burde det vært kjøring der annenhver onsdag og div arrangement alle helger det ikke foregår noe digre greier andre plasser...

 

så da ca 10 helger med div aktiviteter...

 

Åsså må det bli avklart om den banen vil ligge der for framtiden, slik at man kan få på plass strøm og slike ting...

 

Siden de kan bygge holmenkollen til 1,6 milliarder, burde noen kunne hoppe på noen politikere å klemme ut noen kr???

 

Bilsportforbundet burde jo ha vært like aktive som Skiforbundet...:ass:

 

Banen er fullbooket den, hvert år fra april til oktober!

Mye mere enn dragrace man kan gjøre på ei 30 meter brei flystripe!

 

Men er jo klare regler fra forbundet her også!

Banen har en banelisens, eller "banegodkjenning" for dragrace i NDRG sitt navn!

Om banen blir benyttet til kjøring som ikke er iht. forbundets krav til lisenser så risikerer NDRG denne godkjennelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banen er fullbooket den, hvert år fra april til oktober!

Mye mere enn dragrace man kan gjøre på ei 30 meter brei flystripe!

 

Men er jo klare regler fra forbundet her også!

Banen har en banelisens, eller "banegodkjenning" for dragrace i NDRG sitt navn!

Om banen blir benyttet til kjøring som ikke er iht. forbundets krav til lisenser så risikerer NDRG denne godkjennelsen.

 

Siden dere har monopol på banen så har dere jo alle lisensene iorden da vel..??

 

Om det er for mye greier og koster for mye kroner å ha/få disse lisensene, så ville vel det være noe man bør dra ut i offentligheten å ta en oppvask på opp imot forbundet???:ass:

 

Eller er det forbundet som er vrange og skaper vanskeligheter???

 

 

At banen er fullboket,???

Ja, så da sier du at banen ikke er til for primert sett dragrace, men detta surret med drifting, kjeglekjøring og annet tullball:ass:

 

Så norges eneste permanenete dragracebane kan ikke benyttes til primert dragrace, fordi man har leid ut banen til det andre aktører som ikke driver med dragrace...???

 

Er det noe rart det går til helvete med rekruteringen....

 

Var detta med fotball igjen, en fotball bane er til for å spille fotball på, ikke golf...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noe spinnville ideer for noen timer siden,

som Camarocabben tente ganske bra på...

men ideen er ikke helt ferdig tenkt fra vår side....

 

så kan hende at Gardemoen Raceway kanskje kan FÅ en ny 1000 seters tribune...:thumb

 

Betingelser for dette, må vi diskutere litt nærmere på ett skikkelig møte, når vi har gjort klart den finansielle biten oss idemakerene imellom...:D:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noe spinnville ideer for noen timer siden,

som Camarocabben tente ganske bra på...

men ideen er ikke helt ferdig tenkt fra vår side....

 

så kan hende at Gardemoen Raceway kanskje kan FÅ en ny 1000 seters tribune...:thumb

 

Betingelser for dette, må vi diskutere litt nærmere på ett skikkelig møte, når vi har gjort klart den finansielle biten oss idemakerene imellom...:D:D

 

NDRG er positive til det messte av forslag vil jeg tro....,

-så lenge det ikke går på bekostning av lisenskrav og goodwill (om man kan kalle det for det????) fra forbundet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN...

 

FARGE, eller grunning? :deng

denna gusjegrønne fargen har blitt diskutert opp og i mente...

Eieren mener det skal være slik...:deng

Resten av verden... synes det er grunning....

Jeg er nå for litt glam, så....skal jo bli morro å høre og se reaksjonen på den fansy fargen det egentlig blei lakket idag...

 

Kan Chip Foose bare stjele biler og lakke de som han synes, skal ikke jeg være ett kvekk dårligere...

Så ja... det ble iallefall grønt... :D:D:D

 

090909038lite.jpg

 

090909041lite.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett ønske om at ALLE kommer seg til urnene og stemmer i valget som er om to dager...:deng

 

Å stem blått....Helst FRP da DE som faktisk har sagt HVA de skal fikse...

 

Nå inatt kom den vi alle har ventet på...

 

Så stem for svarte ikke på dissa MORDERENE som ikke VILL bygge skikkelige veier...:deng

 

Stjernesmellen...2 døde, 7 skadd, 1 hund død, 1 hund skadd...

 

1090909011lite.jpg

 

1090909015lite.jpg

 

1090909019lite.jpg

 

1090909018lite.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke regjeringa som gjømmer det...

Er vel sosialist avisene sine reportere som vrir detta bort...

Viktigere å kaste skit på FRP, enn å tru Navasteter på Livet, fordi det hun sier og prater om er i sterk kontrast til hva som er i virkeligheten...

 

Håper folket forstår at vi har virkelige problemer på E-18...

Finnes masse drittveier i detta landet, men INGEN med en slik trafikk mengde som vi har her...

Når veien er pip full av biler HELE tiden, vil selv den minste feil kunne medfør en katastrofesmell som den vi så inatt...

 

På veier med 1/10 av trafikken, er sjansen for at fører susinga skal utvikle seg til katastrofe, ekstremt mye mindre...

 

Godt valg... og gå gjerne inn på http://www.ta.no og si deres mening om "ny 4-Felt innen 2015"

 

Vi trenger folkets støtte...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår