Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Absolutt ikke..... men totalt feil fora!

Mulig Lin har vært innom, men ellers tror jeg det kun er meg fra styre og stell som engang "aner" at det foregår diskusjoner her!

 

Grunnen til at jeg er her er at jeg er gammel amcarmann, hadde jeg kun vært spora på dragrace så hadde jeg nok holdt meg til nitroz!

 

Spennende å se om vi får kjentfolk herfra til å dra litt lass i en førerforening da!!!!:)

 

Frode

 

Hei Frode!

 

Antar du er NDRG-mann og at dere sikkert har diskutert saker og ting opp og i mente hos dere. Mitt poeng oppi dette er at vi trenger G-Moen og at det bør være felles interesse i å få så gode arrangementer som mulig. så jeg spør nå bare. Hvor ligger problemet?

 

mvh Torbjørn Bjørgum

Team Kvalvik Motorsport

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Absolutt ikke..... men totalt feil fora!

Mulig Lin har vært innom, men ellers tror jeg det kun er meg fra styre og stell som engang "aner" at det foregår diskusjoner her!

 

Grunnen til at jeg er her er at jeg er gammel amcarmann, hadde jeg kun vært spora på dragrace så hadde jeg nok holdt meg til nitroz!

 

Spennende å se om vi får kjentfolk herfra til å dra litt lass i en førerforening da!!!!:)

 

Frode

 

Dere kan handle tribune fra meg, jeg skal greie å skaffe den endel billigere en det den er annonsert for. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18850332

 

Denne har blitt brukt i flere dragstevner i Norge og jeg vet at denne skal vekk.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frode!

 

Antar du er NDRG-mann og at dere sikkert har diskutert saker og ting opp og i mente hos dere. Mitt poeng oppi dette er at vi trenger G-Moen og at det bør være felles interesse i å få så gode arrangementer som mulig. så jeg spør nå bare. Hvor ligger problemet?

 

mvh Torbjørn Bjørgum

Team Kvalvik Motorsport

 

Problemet er generelt økonomi!

Om vi over tid har skremt vekk publikum kan vel hende, men ifølge all annen motorsport (bortsett av gatebil...) så er vel dette en trend!

Derfor går vel hvert jævla stevne i null eller under, underskudd blir dekket opp av utleie, med inntekt som selvfølgelig heller burde blitt brukt på fasiliteter.

At funksjonærer har slow motion fordi de ser på halvtomme tribuner og vann som pipler..... kan jo også være en grunn, men vanskelig å motivere dugnadsfolk med allt det negative vi har hatt de sisste åra!!!!

På grunn av allt det her har det vel vist seg vanskelig å få inn friskt blod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan handle tribune fra meg, jeg skal greie å skaffe den endel billigere en det den er annonsert for. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18850332

 

Denne har blitt brukt i flere dragstevner i Norge og jeg vet at denne skal vekk.

 

Dæven.... tar med den videre ja!

Bare faen at vi sikkert må bruke penga litt mere fornuftig på banen istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det startet en gruppe?

 

Hvem er denne karen??

 

Er vel ikke startet enda, men samler vel litt synsing fra facebook!

 

Teit å utlevere andre, men jimmy var med i teamet til Rune Istre, og har skrudd litt for Rune Fjell + Kjørt selv!

Han kjenner NDRG systemet ut og inn + at han er kritisk til mye, så tror dette kan være rett mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hørte det blei noe tull med drifte banen, men den låg vel utefor rød sone? Var i kontakt med noen i sommer ang street legal/drag race på lista, Vi møtte bare positive menesker om vi bare hadde papir arb iorden. Men vi får ikke godkjent banen(betongen) til dragrace eller 1/4 kjøring da den er for dårlig.

 

Valle

Hadde lokale krefter rigget tribune, kjørt ut/inn betong og ordnet vakthold, hadde det vert en enkel sak for Jæren Drag race å ordnet resten. Så kan du bidra til noe her venligt ta kontakt, så kan sette deg i kontakt med rett person.

 

Geir

 

gi meg litt tid..litt mange baller luften men skal lufte det for en del folk som kan hjelpe..var innom amcar klubben å fikk navnet på en som var involvert i starten..så ta det derfra :)

 

lowraiser: førerforening er tingen..helt enig..

:respecthar mast å få det i drifting men ikke noe har skjedd der..men det er førerne som ikke gidder heller :ass:

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er generelt økonomi!

Om vi over tid har skremt vekk publikum kan vel hende, men ifølge all annen motorsport (bortsett av gatebil...) så er vel dette en trend!

Derfor går vel hvert jævla stevne i null eller under, underskudd blir dekket opp av utleie, med inntekt som selvfølgelig heller burde blitt brukt på fasiliteter.

At funksjonærer har slow motion fordi de ser på halvtomme tribuner og vann som pipler..... kan jo også være en grunn, men vanskelig å motivere dugnadsfolk med allt det negative vi har hatt de sisste åra!!!!

På grunn av allt det her har det vel vist seg vanskelig å få inn friskt blod!

 

 

Ja nettopp!Ond sirkel det der og jo mere trøbbel jo sterkere kritikk utenfra og med alt det medfører.

Har jo sagt at gatebil har det konseptet som skal til for å generere inntekt, men er ikke så sikker på om dragracinga hadde vært tjent med det på lang sikt.

Man vet jo hvor gjerne bilsportforbundet hadde villet hatt disse under seg pga pengeflyten.

Har vel et intrykk også av at bilsport forbundet er langt mer glade i rallycross etc . ( supperådet i praksis)

 

Men de er langt ifra problemet. Kunne det vært en ide å hente inn forsterkninger utenfra?

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo hvor gjerne bilsportforbundet hadde villet hatt disse under seg pga pengeflyten.

 

 

Men de er langt ifra problemet. Kunne det vært en ide å hente inn forsterkninger utenfra?

 

 

Veit ikke helt om det er riktig angående forbundet, gatebil og pengeflyten?????

Er mange sleipe momenter fra forbundet, men tror nok opplegget med gatebil har hatt 1pri å få mere sikkerhet inn i stunta!

 

Forsterkninger utenfra inn i dragracen har i liten skala blitt prøvd flere ganger!

Samarbeidspartnere ønsker å dele overskudd uten å ha felles ansvar for underskudd...... og dettte ender somregel opp i poenget som forsvant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NDRG er utforma som en nasjonal klubb!

For å ikke slå beina av seg selv, så har NDRG monopol på norges nasjonale bane..... -JA !

 

UFF ikke bra, har aldri hørt eller sett noen som har blitt bedre uten konkuranse. Monopol-dikatur-ovs. høres ikke bra ut, blir litt gammaldags styre sett, det er ingen som gidder å la seg diktere i 2009 utenom dem som stemmer rød/grønt og det gjør vi vel ikke:ass::ass:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NDRG er utforma som en nasjonal klubb!

For å ikke slå beina av seg selv, så har NDRG monopol på norges nasjonale bane..... -JA !

 

ja...

Var jo det en mistenkte...

 

Så da er alle som vil bruke Ei stripe, enten tvunget til å grine seg til å bruke ei småfly stripe, eller komme med lua i neven til NDRG å spørre om de vil arrangere noe for de...

 

Så da er vi prisgitt at x - antall derfra har mulighet til å stille med folk og utstyr da...

 

huff og huff...

 

ikke rart det da ikke er mulighet for å få brukt den banen mere enn 4-5 ganger i året...

 

Skulle det blitt noe fart i sakene burde det vært kjøring der annenhver onsdag og div arrangement alle helger det ikke foregår noe digre greier andre plasser...

 

så da ca 10 helger med div aktiviteter...

 

Åsså må det bli avklart om den banen vil ligge der for framtiden, slik at man kan få på plass strøm og slike ting...

 

Siden de kan bygge holmenkollen til 1,6 milliarder, burde noen kunne hoppe på noen politikere å klemme ut noen kr???

 

Bilsportforbundet burde jo ha vært like aktive som Skiforbundet...:ass:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår