Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

 

Firebirden den tildligere hvite med blå og røde striper?

 

 

 

Skal ikke se bort ifra det...

 

 

Har den vært orange/grønn med "lefsa racing" dekaler også, og figurert i Bilsport for noen år siden?

 

Og den Cigarette'n... Har du nettopp kjøpt den, eller hadde du den til salgs i sommer også? I så fall ringte jeg deg ang den, men endte med å kjøpe meg en Nimo Offshore istedet... no offence sombrero

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har den vært orange/grønn med "lefsa racing" dekaler også, og figurert i Bilsport for noen år siden?

 

Og den Cigarette'n... Har du nettopp kjøpt den, eller hadde du den til salgs i sommer også? I så fall ringte jeg deg ang den, men endte med å kjøpe meg en Nimo Offshore istedet... no offence sombrero

 

Jadda... du har rett på alle punkter! ;)

Jeg har hatt den båten i noen år, men har ikke tid til å gjøre den ferdig eller bruke den... Den er jo kjørbar og jeg har hatt den på vannet et par år.

Det er veldig mange som vil ha den båten, men ingen som har penger eller får lån... Jeg er vel ikke overivrig på å selge den heller da... well

Jeg skulle gjerne sett at jeg kunne bruke de pengene på noe annet, jeg trenger jo et par motorer bla.

Nimo er fine båter det, har ikke sett så mange av de, men skroget ser fint ut!

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lefse bilen har vært min ja......... aneglsmili

 

Det var jeg som lakket og kjørte med den noen år...mor har drevet lefsebakeri så....

 

Lefsa Homebakers var liksom "hovedsponsor" på Nascarlakken...

Jeg kjøpte det av han som hadde gjort de store ombyggingene, men han hadde gått lei og bilen trang sårt litt omsorg når jeg overtok den... :thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den vært orange/grønn med "lefsa racing" dekaler også, og figurert i Bilsport for noen år siden?

 

Og den Cigarette'n... Har du nettopp kjøpt den, eller hadde du den til salgs i sommer også? I så fall ringte jeg deg ang den, men endte med å kjøpe meg en Nimo Offshore istedet... no offence sombrero

 

Kom på at den var blå også gitt :crazysant

Var vel Berntzen som hadde den da også og satte sammen en 80 Chevy C-10 Shorbed i samme farge

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår