Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hehe, bra betalt jobb? nei, ikke det..

Jeg er som du kanskje vet "kristen" og jobber på et kristent rehabliterings senter for narkomane her. og jobber ved siden av som anleggs gartner av alle ting :)

Men jeg kommer nok tilbake ¨å leker etterhvert ;)

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hehe, bra betalt jobb? nei, ikke det..

Jeg er som du kanskje vet "kristen" og jobber på et kristent rehabliterings senter for narkomane her. og jobber ved siden av som anleggs gartner av alle ting :)

Men jeg kommer nok tilbake ¨å leker etterhvert ;)

 

Kom deg hjem!

Ikke kast bort livet ditt på folk som ikke fortjener det... Enklere å løse problemet med OD's!

AMEN!

 

Forresten Hans... kommer du hjem å feirer bursdagen min? Litt rundt tall osv...

Alle de gale skal samles på hytta, er vel ikke noe særlig å sammle så mye søppel på ett sted i byen tror jeg! ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de to siste dagene har det blitt bygget nytt eksosanlegg på Big Dually´n.

 

Skulle ha vært på EU klokka 14 i dag, men det slapp jeg...for murfy var på besøk i dag.... for når Headers og 2 X 3" rør var sveiset fast, så var det bare gir overføringen til th400 kassa som skulle lages....

 

Men når velgerbraketten skulle skrus av....ja da brakk self. skifteaxselen inni kassa.... :deng

 

Jaha, kunne jeg sveise på det gjernet jeg skulle bruke?

 

Nei sa vår o-store vekselåde guru....Asle tipset meg på at den delen sitter ganske lett til inne i kassa...men det vil jo si at bunnpanna måtte med, å siden det ikke er tappeplugg på disse kassene,så blir det et fryktelig søl uansett om man har dekt hele bakken med tomboxser.

 

Så fram med reservekassa, av med lokket og ut med akselen, så under bilen søle og grise og ut med delene....

 

Lillebror hadde kommet så han fikk være verktøy langer.... happyhappy

 

Vi fikk greiene i sammen, modifiserte girstaget og skifte braketten på kassa....

 

Luzifer fiksa nye plugger og litt annet tidligere på dagen når han var ere enn drittlei av å slipe sparkel på snøskuter hegeren....

 

Vi fikk startet å store 454 og det ble golyd ja..... :disco

 

Men i morgen skal det bli ny dynamo og mere service....

 

Fortsettelse følger.....

 

Takker for hjelpen til bror og Luzifer..... :thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble seint i går kveld ja, prøveturen ble ikke før etter midnatt,

men så ble det jo golyd å da :usa:

 

Nå kan jeg endelig høre når bror starter bilen på nabotomta igjen!

Sist gang jeg kunne det, var når gamle gode 55`n sto å buldra i låven! happyhappy

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du være grei å si at du jobber med karosseri da man eller for og si det enkelt karosserimaker er vel nærmere sannheten mannen er trollman med stålplater.

 

Å joa detta blir værst uten tvil.

 

Var innom Stein-Arne i går den bussen blir syk syk syk...

 

Å jo motoren min er til maskineres store stygge kammaksler er under innkjøp var det ikke slik at alt under 0,600" i løft er for tanker...?

 

Håper på 400rwhp i bilen på ca 1250kg som er målet så startmotor var det vel det het hehehe.

 

Vi snækkast.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda...

Komme deg hjem og bli med da vettu, hans! ;)

 

Når det gjelder motor vet jeg ikke helt enda, men venter nok litt med det til all ombyggingen er skrevet i vognkortet.

Planen er vel en stor en med litt pustehjelp... ;) Planene svirrer rundt >500Cid med toppmontert kompressor. Dette er jo fortsatt bare planer, men jeg solgte jo den gamle "start" motoren til Bead-lock, så den er jo i ligaen enda.

Kan vel ikke ha noe som er slappere ihvertfall, hvis jeg skal ha noen sjanse til å være med på leken!

 

Har jo noe bilder jeg oxo da:

 

Dcp00286.jpg

Dcp00289.jpg

40-splines ford 9" med Mark williams spole og alu hus

 

Har ikke flere "digitale" bilder ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda...

Komme deg hjem og bli med da vettu, hans! ;)

 

Når det gjelder motor vet jeg ikke helt enda, men venter nok litt med det til all ombyggingen er skrevet i vognkortet.

Planen er vel en stor en med litt pustehjelp... ;) Planene svirrer rundt >500Cid med toppmontert kompressor. Dette er jo fortsatt bare planer, men jeg solgte jo den gamle "start" motoren til Bead-lock, så den er jo i ligaen enda.

Kan vel ikke ha noe som er slappere ihvertfall, hvis jeg skal ha noen sjanse til å være med på leken!

 

Har jo noe bilder jeg oxo da:

 

 

40-splines ford 9" med Mark williams spole og alu hus

 

Har ikke flere "digitale" bilder ;)

 

Hva skjer med fuglen når du er ferdig med Camaron da? Selge..? Til meg........?? Hvordan ble det forresten med godkjenninga?

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår