Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

De fleste som svinger innom her nede på gården, hjelper til uten at bead/vi trenger å spørre om det...

Å det er igrunn det som gjør at vi klarer å gjenomføre det vi driver med, for de fleste har kunnskap om litt forskjellig ting, å dermed klarer vi å løse de fleste problemer.

 

takker bead,slegga,siesta og alle som har vært med på impalan i år.

eks jeg er jo som bead har sagt en DATANISSE, og kan litt om å pusse lakkkiddie hehehe

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men...

 

over til noen oppdateringer....

 

Vi snakker nykjøpt motor...454 som viste seg være en 94 modell block..

 

Hadde jo Fult roller sett liggende til CBB, men nå viser det seg at her er det lite som passer...

 

Etter å ha bestilt 2 kammer...

Så viser det seg nå at en skal holde seg borte fra 90-95 modell CBB om en skal gjøre noe morsomt med de... for utvalget av kammer er labert...

 

90 og føre får man ALT til og 96 og opp får man også ALT til

 

Ligger Knakende go Hyd R%oller "truck Kam" hos Phoenix som vi fikk feil...

 

Jeg endte opp med en mek,vanlig cam med greie dreimoments potensiale...

Motoren skal jo i Pick-upen utpå våren, så da blir det bygd til den...

 

Du mener ikke at du ikke viste det?

 

Er en grunn til at de tilsynelatende er billige...

 

En helt ok gate motor men ikke no seriøst trimme potensial da de har tynnere cylinder vegger og vist nok ikke tåler så mye deng.

Samt topper med mindre kanaler noe som gir knall moment men ikke den rå toppeffekten.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener ikke at du ikke viste det?

 

Er en grunn til at de tilsynelatende er billige...

 

En helt ok gate motor men ikke no seriøst trimme potensial da de har tynnere cylinder vegger og vist nok ikke tåler så mye deng.

Samt topper med mindre kanaler noe som gir knall moment men ikke den rå toppeffekten.

 

Era

 

Neida, viste ikke at de var litt leie...

Men som du sier, så skal ikke denne bli noen racer motor..

Skal bare bli helsemessig frisk å sitte i O-Store Pick-upen etterhvert...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo siden eg har levert den 454c så for eg håpe tilstanden var noenlunde !! Synd det er litt vanskelig med trimdeler til dei åra var heller ikke klar over det. Ser noen har interesse av skiboats se http://www.dragboats.com mye rart her

Har faktisk en 1970 Cheetah vannskibåt med 70 mod Olds 455c og vannjet orange og sølv lakk Går ca 50 knopp Har litt v bånn slik att eg bruker den på sjøen Er til salgs for under 100 store. Om noen gidder kan dere se webkamera når vi laster ut en 40fots container med biler og deler fra California fra ca 1645 til 1900.

Har nett handla en skikkelig bil over there

1970 Plymouth Roadrunner 2 dørs sedan Ny 426 Hemi 550 hk og sofa og rattgir Hemi orange Baer bremser Torque trust 17" hjul

Meget tøff bil

Link http://www.bilane.mine.nu

http://community.webshots.com/user/thorjarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår