Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da har jeg funnet ut hva slags motor jeg har. Det er en 1979 Chevy 305 motor fra en camaro og har orginalt 130 hk :(

Er byttet kam på den samt annen forgasser så skal være ca 150 der nå.

Noen ide på hva jeg evnt kan gjøre med den for å få bitte litt mer hk?

 

Skal ikke bytte ut motoren enda så det er ikke et valg nå hehe

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....

Vært fast gjest på Campningen siden 1991....

Å det blir bare stillere og stillere...

 

Savner ganledager med Crusingen som automatisk ble inne på campen.... den er borte....

 

Har jo fast plass, så vi klarer oss :D

 

MEN..... Det skal jo bygges om skikkelig der nede, så jeg er spendt på åssen der ser ut...

 

Har du noen opplysninger/bilder å komme med fra ombyggingen Bjørk??

 

Blir vel noen endringer på den campen i år. Kommer jo opp en haug med hytter og sånt.....

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det stemmmer det at det er en liten skru plass der på kulen, men kan leie lokaler av mannen med tretti talls :puke: fordane (Terje)

 

 

Om du får leid plass er vel greit, men .....

 

Verktøy er det vel smått med....

å kunskap og erfaring er det vel smått med...

 

Så GLEM det med råttne 80tals malibubiler....

Er jo ikke sånn du EGENTLIG vil ha...

 

Å banken er jo FULL av penger....så ikke finn på noe surr sånn som broren din!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Bead. Den hårete 355 motoren jeg linket til her om dagen var ikke dumme saken for å si d slik.

Husker ikke alt som var med den men er bygd for å takle metanol. Og med rett innsug og forgasser yter den +- 600 hk på vanlig bensin.

 

Prisen kunne diskuteres også hehe

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Bead. Den hårete 355 motoren jeg linket til her om dagen var ikke dumme saken for å si d slik.

Husker ikke alt som var med den men er bygd for å takle metanol. Og med rett innsug og forgasser yter den +- 600 hk på vanlig bensin.

 

Prisen kunne diskuteres også hehe

Ikke brukanes på gata....

Hva forlanger han for den?

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har handla motor til Volvon nå da ?kiddie

 

Klør litt i fingrene til å kjøpe den men vet ikke om den kanskje er for brutal å ha i likbilen. Vil kanskje vrenge hele driten hehe.

 

Men i den andre volvoen er d nesten ikke noe vits for jeg skal selge den til sommeren for å se om jeg får råd til en 69 camaro igjen.

 

Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre :(

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut hva slags motor jeg har. Det er en 1979 Chevy 305 motor fra en camaro og har orginalt 130 hk :(

Er byttet kam på den samt annen forgasser så skal være ca 150 der nå.

Noen ide på hva jeg evnt kan gjøre med den for å få bitte litt mer hk?

 

Skal ikke bytte ut motoren enda så det er ikke et valg nå hehe

 

Løpe ned til nærmeste Narvesen kiosk du å kjøpe det nyeste Engine Masters bladet, de bygget en 305 denne mnd, med nye billige støpejerns topper, edelbrock performer rpm airgap innsug, comp extreme energy 268 kam og løftere, speed demon 650 gasser og skikkelige headers. Var i utgangs punktet en lavkomp motor uten roller kam. Benke 350fotpund og 375hk.

 

Løøøøøøøøøp å kjøp :D

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har clutchhus liggende, skulle gjerne vært å kjørt på isen i helgen. Original huset til t5 kassa går ikke rundt svinghjulet og trykkplata...

Oxo er jeg på utkikk etter utveksling til GM 10bolt 8.5" liggende, rundt 3.5-4.10 ellerno?

 

 

Har en Pontiac 8,5" 10bolter ståendes på Firebirden min. (Formula 400)

 

Skal bytte alt i den, men husker ikke utvekslingen på den, kan sjekke opp.

 

Men du vil nok kansje bare kjøpe kronhjul og pinjong du, og jeg vil helst selge hele klumpen :D

 

Mener det er lamell sperre på den, kan sjekke opp viss intresert.

 

PM for mer detaljer viss du er inntresert :)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår