Gå til innhold

Styling til Almera N15


prizma

Anbefalte innlegg

Det foreligger ingen stylingbaklykter til sedan modellen, du kan finne dårlige lexus utgaver til hatchen.

 

 

Dog du kan skaffe deg noen japanske JDM lykter (de er orginale), dersom du er veldig heldig og har over 5000,- ++ .

- Samt kan japansk.

 

Du kan dog lakke eller sote de lyktene du har, eller prøve å lage egne glassfiber-lykter.

Det finnes eksempler på dette - som er gjort på hatchen.

 

 

Eneste sjangse jeg vet for å prøve å evt. være så heldig å få fingra i noen er følgende måte:

Almera Owners Club - send en PM til Andrew som kaller seg for Shiny_blue.

eller gjør det samme på Pulsar Group of Australia (helst) - han ser jeg på som eneste sjangse for å skaffe deg andre lykter, om dette finnes (må det ha dukket opp etter at jeg solgte min almera, uansett er han et levende leksikon) - evt eneste sjangse for å få tak i JDM lyktene.

 

hils fra meg :P

 

 

PS: det vil ta TID før du får svar, iallefall på AOC!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er....! Flott du belærer andre når du ikke engang klarer å følge bilforumets regler og skrive bokmål... :P

 

Hvor har jeg skrevet at 45 profil er mindre enn 40? har 40 selv, er overlykkelig og veldig fornøyd med de.. så skjønner ikke helt hva du mener nå.... :wonder:

 

 

Det han skriver er at profil er ikke milimeter, det er prosent av dekkbredde... 40 profil på 205 dekk = 82mm dekkhøyde ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dere virker som godt og vel oppegående folk når det gjelder mekking. Har noe jeg lurer på angående girkula i min nissan almera. Jeg vil gjerne bytte bestefarlooken i bilen, så jeg kjøpte ei girkule, men får ikke av den gamle. Er det bare å røske til? Er redd for å ta i for mye og evt. ødelegge noe. :S

 

Mvh Svein

Nissan Almera- Grandpamobile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en rørtang, og en klut rundt girkulen, så vrir du den rundt og til slutt slepper det - så kan du dra den opp.

 

Det kan nok lønne seg å varme opp selve kulen med en hårføner etc.

 

Dersom du skal bytte kulen, kan du jo likegjerne kutte av girstangen under den eksisterende kulen - for å få en lavere "billigversjon" av en shortshift.

 

=)

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår