Gå til innhold

DINE rundetider på Nurburgring

Ranger emnet


Trond.S

Anbefalte innlegg

Jeg var der nå i forrige uke og kjørte 8.38 BTG med homo cabben.

Overlegen plass. Bilkjøring og trasking i Grüne Hölle på dagen, god mat og drikke på kvelden.

Regn med 10K + for en uke om man kjører egenbil. Litt mindre om man kjører oljebrenner.

 

var med arild nedover den turen.. svære direktørbrakka med den lille motorn (523), gikk rundt på i området 9:50

Ikke vært der nede før, uvant å kjøre bane med så mye bakker osv.. men EPIC bane.. må tilbake med kraftigere skyts senere..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Men denne tråden var jo ikke død :)

Har vært der 2 ganger siden sist jeg posta noe i denne tråden. En gang med leiebil på grunn av et havari på turen nedover og i høst ble det en tur med banebilen min. Var veldig artig å være der med egen bil selv om rudentidene ikke skremte noen denne gangen heller :)

Litt artig at jeg fikk mail om nytt innlegg i denne tråden nå i dag siden jeg og 5 kammerater tar turen nedover i morra for å se på VLN og gamle DTM biler. Trenger jeg å si at jeg gleder meg som en unge på selveste julekvelden? :)

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
hehe tror banebilen min har mere effekt på 1500rpm enn du har på topp :D kein vtec though :| får på de nye modellene motor faktisk.

 

Syns det er mer utfordrende å knekke 9-minuttern med en bil med under 200 hk ;)

 

...ikke vrient å sette gode tider når man har bøtter av effekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
hehe tror banebilen min har mere effekt på 1500rpm enn du har på topp :D kein vtec though :| får på de nye modellene motor faktisk.

 

Og no må du huske at han knakk nesten 9 minutten med en 1.8 "symotor" som er en smule mindre motor en hva du kjørte rundt med :ass:

En vakker dag skal eg på Nürburgring meden bil med mer motor en hva eg har :)

Endret av Thomas S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår