Gå til innhold

Selge min Mazda ?!?

Ranger emnet


Diablo-

Anbefalte innlegg

Hei, noen som kan hjelpe meg med noen råd og tips?

Jeg har en Mazda Mx3 jeg har planer om å selge, en nylakkert rød 1,8 24v V6..

Er det noen som har en anelse om hvor mye denne kan være verdt? Den er i serdeles god stand, og helt strøken =)Vinter dekk og sommer dekk 16" alu med nye dekk =) Km. 176000...

 

Noen som har noen formening om hvor mye kr ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, har annonsert den i flere måneder for 69.000 nå, og det er ingen som ringer, selv om den er 100% strøken, det er 1992 mod. Skjønner det ikke jeg azz...

Hva skal man gjøre a? Sende den på auksjon så en pakkis kan kjøpe den for 50 lapper ell.no (,") Surt det også! Men, den ryker for 59.000 nå... Gidder ikke mere jeg altså!!! Så, hvis du veit om noen som har lyst på en Mx3 så får du si ifra =)

 

Takker for svar (,")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ligger ut for salg den og. Strøken bil med noen modifikasjoner utseendemessig. Ingen som ringer. Snodige greier. Tror ikke det er så mange som vet om bilen og derfor ikke søker på den.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

JEG er mulig på utkikk etter en Mx-3... Fordeler som ikke CRX `93 har?

Er VELDIG i tvil på hva jeg vil ha; CRX til 60` eller Mx3 til 60`....

CRXèn har jo sin V-tech som er vanvittig driftsikker (?), men hvordan er det med Mx3 sin V6? Og hvordan er de rustmessig?

 

Mvh Chris

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hei, noen som kan hjelpe meg med noen råd og tips?

Jeg har en Mazda Mx3 jeg har planer om å selge, en nylakkert rød 1,8 24v V6..

Er det noen som har en anelse om hvor mye denne kan være verdt? Den er i serdeles god stand, og helt strøken =)Vinter dekk og sommer dekk 16" alu med nye dekk =) Km. 176000...

 

Noen som har noen formening om hvor mye kr ???

 

Det er vel en slik en du har?

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6423773&sid=1a3eqqiIE019183&pos=7&tot=20

 

Synd jeg nettopp har kjøpt meg bil eller så hadde jeg tatt en tur og sett på din. 60 lapper synes jeg ikke er så galt for en strøken og velholdt MX3.

Mazda 626 1.8i 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår