Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hihi mere mere mere :D

 

hadde alle bare tatt med seg kamera i bilen hver gang de kjørte hadde vi ikke gjort annet enn å sitte å le av iq nivået til enkelte av våre medtrafikanter :D

 

hihi

får vel se til å kjøpe meg ett kamera jeg og siden jeg kjører daglig i oslo-sentrum ser jeg endel.......

Men toppen av kransekaka var vel hun dama som parkerte i VENSTRE FELT i TÅSENTUNNELEN for å gå tilbake til ullevål stadion og kjøpe seg VANN!!!!!

hihi

Tett etterfulgt av hun som tok snarveien utfor betongveggen utenfor jobben min på tåsen (ica nær utfor betongveggen) :P kom gjerde opp to dager etterpå av en eller anne grunn :D

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi mere mere mere :D

 

hadde alle bare tatt med seg kamera i bilen hver gang de kjørte hadde vi ikke gjort annet enn å sitte å le av iq nivået til enkelte av våre medtrafikanter :D

 

hihi

får vel se til å kjøpe meg ett kamera jeg og siden jeg kjører daglig i oslo-sentrum ser jeg endel.......

Men toppen av kransekaka var vel hun dama som parkerte i VENSTRE FELT i TÅSENTUNNELEN for å gå tilbake til ullevål stadion og kjøpe seg VANN!!!!!

hihi

Tett etterfulgt av hun som tok snarveien utfor betongveggen utenfor jobben min på tåsen (ica nær utfor betongveggen) :P kom gjerde opp to dager etterpå av en eller anne grunn :D

 

 

HAHA! jeg passerte den dusten bare minutter etter at hu tok sats ned forran ica...

 

 

 

 

noen flere..

 

RICE RICE:.... Fete felger!

040625_135600.jpg

 

 

2stk på en GOPED!

040610_161004.jpg

 

Må ha skjedd en feil!

Hpim1131.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! jeg passerte den dusten bare minutter etter at hu tok sats ned forran ica...

 

hihi ja holdt på å skvise en kollega av meg...

stakkarn står der ute å rydder litt i blomsetene så tittern opp og ser rett i synet på en bil i HØY fart :P

 

husker det som det var igår... kjøre nedover... BREMSE kjøre sakte forbi og se veldig til siden... snu lenger nede kjøre opp igjen og ta bilder...

 

Det var jo en quattro da... men dog var vel LITT vel optimistisk :S

 

hu sa ett eller annet bs om at bremsene sviktaf så stakk a for å hente

"ungen i barnehagen" ikke engang en sveiseblind mann som mangler følelser i fingertuppene ville ha smelt hu på tjukka :P

Endte dog bra da.. måtte avgi forklaring til ei SINNSYKT hot pol10 dame :P Som synes det mest av alt var undeholdende

 

bilde0274no.jpg

nyeste innen bilmodding?

 

antikrengesystem fra ?fiat?

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

duxx0: Det med gjerdet er jo bare helt utrolig teit.

Får vel hu dama til å tro at hun ikke har gjort noe feil, og at det bare var et tidsspørsmål før dette kom til å skje fordi parkeringsplassen var "usikret".

 

Huff.. Håper hun mista lappen.

rimi4.jpg

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår