Gå til innhold

Tigra - sjelden å se...

Ranger emnet


bvleeds

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lambodører er så dyre for bare hengslene ja, men de er veldig kraftige og ganske avanserte greier. Installasjonen er også ganske omfattende og som regel må du av med forskjermene for å lage plass inni til at hengslene skal bevege seg fritt. I tillegg må det på de fleste kitene sveises. I følge lsd-doors.de kreves det for en Tigra følgende modifikasjoner:

 

* Demontering og noe tilpassing av forskjermer

* Blinklys på forskjermer må modifiseres eller fjernes

* Vinduspylertank må fjernes / ombygges

* Deler av originalhengslene må kuttes. Ekstra deler kreves for å gå tilbake til originaldører.

 

 

Det er kult med LSD, og ikke mange har det, men det er også en møkkajobb og _svin_ dyrt.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

takk takk. joda det ble faktisk stilig :)

 

Folien fikk jeg et lokalt trykkeri til å skjære ut for meg(750kr). Orginalen har jeg laget selv(priceless).

 

På hver side av bilen kommer det en 12cm høy stripe som går fra hjulbuen foran til det dekselet før bakre hjulbue. Helt nederst på døra. Om dere skjønner..?!

Sort folie med firmalogo/navn utskjært. Er jo firmabil for en interiørdesigner :P

Det blir mao ikke zebra på hele bilen, selv om det hadde vært rått.

Jeg vil ikke ha jobben med å legge den folien i alle fall!!

 

225%20zebra%201.jpg

nøff

her er en sang om en zebra

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår