Gå til innhold

Hvem, hva, hvor (Mondeo-edition)


twinflower

Anbefalte innlegg

(under utvikling. Send inn info)

 

Inspirert av "awt"'s geniale tråd på Primera-forumet, så tenkte jeg å lage det samme her.

 

Det er jo nyttig og oversiktelig.

 

Det er ikke meningen å være totalt copy-cat, men jeg må bruke samme skrifttype (fixedsys) for å få ordene noen lunde på rekke.

 

Det er altså en tråd med oversikt over hvilke modeller hvem har, og hvor de hører til. Jeg tar også med farge, bare for moro skyld.

 

 

Mondeo MK1

(Nick, årsmodell, sylindervolum, karroseri, bosted, farge)

 

Wiceguy...............1996 - 2.0 - Sedan - Østfold - Metallic mørkegrønn (www)

 

Må få nicket mittriktig dah :D farvekoden heter også Tourmallard Green om du vil være så presis, ellers syns jeg dette var et godt tiltak cheers

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Må få nicket mittriktig dah :D farvekoden heter også Tourmallard Green om du vil være så presis, ellers syns jeg dette var et godt tiltak cheers

 

 

Hehe, jeg tok faktisk hele "linja" di direkte fra hukkommelsen, så du skal være imponert som det er :)

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suverent!

 

fargen min heter Nouveau Red.. :boxing

 

du har forresten glemt å ta med diesel motor alternativ, samt ST200/ST24/ST220 :deng :popcorn

 

og totalt men 21 motoralternativer totalt mk1, og en som står oppført 2 ganger.. ahahahhaha

men det blir bra :pimp

 

 

også litt til inspirasjon:

 

 

motor-modell-sept05.JPG

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår