Gå til innhold

Offisiell SEAT Club i Norge

Ranger emnet


cupra20vt

Anbefalte innlegg

Er det noen her som er med på og stifte egen SEAT club???.

Og på sikt evnt få igang et samarbeid med andre clubber som f.eks vwaudi-club.

 

Jeg mener at SEAT entusiaster/intrisserte må få ut fingern' og bidra til noe som setter mer fokus på SEAT miljøet!,der vi kan dele kunnskap,erfaringer osv på eget forum og egne treff.

 

Hva med:

-Egen offisiell club side.

-Tilby ulike tjenester for medlemmer mot medlems kontigent.

-Eget forum på hjemmesiden.

 

 

På sikt:

-Egne treff med banekjøring/utstillinger i regi av clubben.Hvor også andre merker som skoda,vw og audi er velkommne.

-Lande sponsor avtaler med ulike firma som selger SEAT biler/deler.

-Utvide til SEATSkoda Club?.

- SEAT Ibiza Cupra 01' 1,8 20VT

x Volvo 240 85' GLE 2,3l

x Audi UR 85' 2,1l 10VT

x Audi Coupe 89' 2,3l

x Motorhispania RX 50

x Honda MT5 Polini Motori

x 16fot Selco 55hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

EDIT: www.SEATforum.no er opprettet!

 

Det viktigste er imidlertid at en eller flere gidder å ta initiativ og bruke fritid på det, dvs. sette opp en webside. Om man har peiling kan man jo få til en løsning med meldemsregister o.l. som krever lite vedlikehold. Men som sagt det koster tid (og litt penger) å drifte en webside. Har heller ikke opplevd noe særlig Seat-oppmøte på treffene, kanskje det blir bedre neste sommer?

Har faktisk fått en forespørsel fra en i VACN om å fremme et offisielt forslag til å ta inn Seat og Skoda i klubben, så noen kan jo ta seg av dette. Det er snakk om å fremme forslag til årsmøte neste år hvor slike ting kan bli vedtatt.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jeg lagde en undersøkelse på VACN forumet angående å inkludere Seat/skoda i VW-Audi Club Norwegen (siden jeg tenkte å sende inn et forslag om det):

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47082

 

Diskusjon på VACN forumet om emnet:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=13063

 

Har satt opp en gruppe på yahoo som vi seat-eiere kan bruke, se

http://seatnorway.tk eller http://groups.yahoo.com/group/SEATcarclubnorway

 

Hvis folk registrerer seg der, kan vi hvert fall sende ut mail om eventuelle treff og lignende.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg kjøpte min første seat for noen mnd siden,å er kjempe fornøyd!Skal bytte den ut med en 1,8 T i løpe av et par mnd;)Men er veldig me på å bli med på Seat

Klubb sak.Vet de har det i Sverige oxo:)

Har i værtfall, En Rød Leon 1,6 Sport,med Simons Effekt Anlegg og K&N Filter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Når jeg prøver å registrere meg så får jeg bare følgende melding: Brukernavnet du ønsker er satt på en liste som administratorene ikke godtar eller noe sånt. hva er det for noe?

 

Jeg har forbudt navn som Seat, Leon, Cordoba osv. Regner med du prøvde å registrere deg som seat cordoba? Kanskje det går hvis du har en _ mellom. Ellers får jeg forandre det. Send meg en PM/mail i såtilfelle.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KONGE!!, zamot regner med at det er du som har fått opp seat forumet, el er ansvarlig for det?!?!?! er bra, blir det mange nok medlemmer kan det til slutt resultere i en klubb. jeg er med!. prøvde å registrere meg men det gikk ikke!?!?! prøver igjen i morgen...hehe

( )- 00´ Seat Toledo Sport.

(X)- 87´ Volkswagen Golf.

(X)- 97´ Seat Cordoba Se.

(X)- 88´ Bmw (e30) 320i.

(X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KONGE!!, zamot regner med at det er du som har fått opp seat forumet, el er ansvarlig for det?!?!?! er bra, blir det mange nok medlemmer kan det til slutt resultere i en klubb. jeg er med!. prøvde å registrere meg men det gikk ikke!?!?! prøver igjen i morgen...hehe

 

Stemmer at jeg har registrert og satt opp websiden. :)

 

Som jeg skrev over, har jeg ikke tillatt visse navn, og det kan kanskje være problemet. Prøv et nick som ikke inneholder "seat" eller bilmodeller, og hvis det gjør det, ikke bare ha mellomrom foran/bak, skriv det inntil neste bokstav eller skill med bindestrek (-), understrek (_) eller lignende (f.eks. "seat leon" går ikke, "seat_leon" går fint). Grunnen til at jeg ikke tillater kun f.eks. seat eller ibiza, er at for det første er det litt upersonlig nick (og dermed vanskeligere å huske hvem som er hvem), samt at det hender man bytter bil (og da er det greit å slippe å bytte nick) - derfor finn på noe mer kreativt! Ta kontakt med meg dersom det fortsatt er problemer.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår