Gå til innhold

Reodor F: Volvo 850 - Volvo 850 S2+

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

Sparegrisen er vell sikkert noen kronestykker tyngre etter en slik tur, så nå kan det vell bare gå en vei :)

 

Joda, den er noe tyngre, men det har ikke stått på penger tidligere heller. Nå får vi se om min venn Turboed1 fortsatt er blant oss og har gjort ferdig girkassen aller først. Så blir det montering av drivverk.

 

Shit, det minner meg om at jeg ikke kom helt i havn med servoproblematikken...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemt deg for løsning med dempere/fjærer bak?

 

Det blir standardløsning i første omgang, med Lesjöfors og gule Koni. Så får vi lage mer sofistikerte løsninger ved Evo2.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Flytt opp hit da vel.. Plussgrader her.. :D

 

Må jo se å få starta opp detta prosjektet igjen.. :)

 

Prosjektet har nå offisielt startet opp igjen. I går norsk tid hentet jeg min kjære girboks hos Turboed1.

 

Videre har jeg besluttet å gå for Volvos festebrakett for generator og servopumpe. Hvilket igjen betyr at jeg er på jakt etter slike aggregater tilpasset D5252T. Jeg må gi ca 6000 kroner for disse delene på Volvo, så da gjenstår det å sjekke om jeg kan få disse delene billigere hos Mekonomen eller dets like.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildelsbasen.se ? ta deg en tur over grensa og tanke opp kvota med flesk, brennevin og tobakk med det samme. hørtes egentlig ut som en plan spør du meg.

 

Har søkt, men fant ikke noe. Fant imidlertid flere på bruktbildeler.com, så vi får se hva disse svarer på mine henvendelser.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sykkelreparatøren blitt for gammel for å konstruere slike kostebinderier selv?

 

Generator sier du? Er ikke det et noget gammelmodig uttrykk? Jeg innbilte meg at denslags ble borte da Edison og hans Direct Current ble gjort avleggs av Nikola Tesla og hans Alternating Current?! :confused:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår