Gå til innhold

OBS: Regler for prosjektforumet. LES DETTE før du lager en ny tråd

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan noen moderatorer være litt strengere på å følge med på prosjekt forumet?

 

Det tar jo helt av, alle som kjøper seg ny bil lager jo prosjekt tråd om bilen.

 

Jeg syns personlig prosjekt tråder som ikke inneholder noe mer enn bytte dekk, dioder i dashborde og sote baklykter bør slettes! Er lei av alle 240 prosjektene som ikke gjør mer enn å sveise noe rust og lakkerer bilen!

 

Moderatorer, sjerp dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen moderatorer være litt strengere på å følge med på prosjekt forumet?

 

Det tar jo helt av, alle som kjøper seg ny bil lager jo prosjekt tråd om bilen.

 

Jeg syns personlig prosjekt tråder som ikke inneholder noe mer enn bytte dekk, dioder i dashborde og sote baklykter bør slettes! Er lei av alle 240 prosjektene som ikke gjør mer enn å sveise noe rust og lakkerer bilen!

 

Moderatorer, sjerp dere!

 

 

helt enig her...et prosjekt er ikke og bytte dekk eller og montere neonlys eller en spoiler..dette burde legges i merkeforumene

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

men sån som jeg som bare har en 240 jeg skal pusle med så har ikke jeg råd til noe versting greier. er klart at planen til enver er jo etter lommeboka hans.. om man bare skal bytte felger og senke så er det vert og legge ut.. er jo tross alt et prosjekt.. om det tar lang tid eller kort tid.. og om det er en gammal hau eller en dyr sportsbil.. er i vertfall ,min mening.. man burde ta alle like seriøst.. men er klart er det en som lager en tråd om nye felger eller senking blir jo det noe annet..

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Viser til Denne tråden: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/103410-hmm-slettet.html

 

Hvorfor er det per nå 7 prosjekt-tråder på førstesiden i denne forumdelen som ikke starter med brukernavn?

Skal det være likt for alle, er det vel bare å sette i gang å slette? Eller la vær å slette kun et par av de som "ikke følger boka"..

- 98 Honda Integra Type R

- 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt*

- 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt*

- 83 Ford Sierra 2.0L *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår