Gå til innhold

Noen med Bravo her?


Bravo96

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg min første bil: Fiat Bravo 96 modell som jeg gav 30.000 for.

Jeg vil si det var et veldig bra kjøp?

 

Fikk prutet ned 10.000 da :)

 

Bilen er uten mangler og går perfekt..

 

Har fått kjøpt felger til den, øyelokk kommer...

 

 

Andre som kjører Fiat som elsker bilen sin her? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har en 1,4 så den er ikke av den sprekeste.

 

Har fått en liten kollisjon på siden nå, så må ut med ca 10,000 i lakkering og fiksing av bulken.

 

Har masse planer til bilen, men har ikke all verdens med penger siden jeg går på skolen.

 

Har fått kjøpt meg alu. felger til bilen, mp3spiller, bestilt øyelokk og diskre spoiler bak som skal inn til lakkering.

 

Planer for bilen er mye... ;) Bedre lyd, potte, anlegg, fullkit bodystyling etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme motor som jeg har 80HK som liker turtall = Morro!

Den blir litt liten hvis man har bilen full,men ellers har jeg ikke hatt noe problem.

 

 

Pass på at regreima di er byttet samt strammehjulet/løpehjulet ellers blir det dyrt.

 

Skal ikke så mye til for at bilen blir kul!

 

Jeg har ikke gjort så mye bortsett fra felger og soting av blinklys og fjernet merker og Remus effekt potte + Green stuff filter!

 

Kjempe tøff lyd!

 

aal.sized.jpg

 

 

Meld deg inn i Kubben Fiatklubben

 

 

Hvilken farge har du på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 1 month later...
Samme motor som jeg har 80HK som liker turtall = Morro!

Den blir litt liten hvis man har bilen full,men ellers har jeg ikke hatt noe problem.

 

 

Pass på at regreima di er byttet samt strammehjulet/løpehjulet ellers blir det dyrt.

 

Skal ikke så mye til for at bilen blir kul!

 

Jeg har ikke gjort så mye bortsett fra felger og soting av blinklys og fjernet merker og Remus effekt potte + Green stuff filter!

 

Kjempe tøff lyd!

 

aal.sized.jpg

 

 

Meld deg inn i Kubben Fiatklubben

 

 

Hvilken farge har du på bilen?

 

kjerringa sin bil jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg riktig er den riktig så strøken. I hvert fall da Bravo hadde den :)

 

Jeg har også blitt med i familien, en hvit Brava ble handlet litt på impuls for noen uker siden. Dette blir bruksbil, så får heller Puntoen bli litt mer renraset lekebil. Meeeen jeg har såklart allerede begynt å se på Marea dørhåndtak, frontlykter, midtkonsoll +++. Er ikke alltid så enkelt å holde fingrene av fatet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår