Gå til innhold

Prøvekjørte Smart Roadster i dag :)


Hoggen

Anbefalte innlegg

Var å prøvde Smarten i dag,var artig bil meg giring på rattet å greier.Var ikke helt fornøyd med den jeg prøvde i dag,virka litt slitt til å bare gått 15.000 .Vifta bråka(bare en bagatell) rista litt under kjøring.

Så det var liskom noe som mangla på den bilen syns jeg.Ikke fugte det med vinterdekk heller.

 

Regner med at jeg heller går opp ett lite prishakk og kjøper Brabus utgaven,den det bare er lagd 500 ex av som det står.

Bedere å legge på noen tusen så man blir sikkelig fornøyd når man først skal ha en sånn bil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viften bråka; Løv

Ristet; (Da var det vell coupe) Og da er det stolpene bak som rister.. 5min å legge noe mellom :)

 

Brabusen er penere ja.. Så det er en Bluewave til salgs i tønsberg.. hadde vært fett å ha! Håper bare alt virker som det skal!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Grattis da.. sjekk etter lekasjer under teppet bak setene! og sjekk at turboen går jevnt fra lave turtall.. at den ikke hakker masse.

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Jeg handla roadster i vår. Den hadde gått 87000km og var FERDIG.

 

Endte med at jeg hevet kjøp. Da hadde den vært inne på verksted 3 ganger uten at de klarte få orden på den. Makan til drittbil! Girkassa er kriminelt treg, den føles supernervøs å kjøre over 120kmt, ristristraklerakle og nødmoduuuuuus.

 

Jeg ville holdt meg unna smart generelt. Spesielt når de har gått litt. (Ikke at 87k km er mye).

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår