Gå til innhold

Nå er snackset på plass

Ranger emnet


J.C

Anbefalte innlegg

Tror det blir full pakke denne gangen ja..Mest sannsynlig blir ikke bilen på veien igjen før til neste vår:(

Har brukt det jeg har + litt til men jeg får se om jeg får dratt i noen tråder så kanskje den blir på veien i år..Hvem vet??

 

Tusen takk for hjelpen frode..Surt at det gikk som det gikk..Skal aldri ta imot "erfaringer" fra amrikanerne mer hvertfall

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uff...blir kvalm bare å tenke på all skruinga. Men rått prosjekt...ser jeeevli bra ut! :)

 

Er rimelig kvalm nå..har brukt hele ferien til å skru bil+en god del kvelder før som har gått med..

Men nå tror jeg faktisk jeg gir opp..Har sett litt nærmere på blokka og den er ikke kraftig nok til å hamle opp med den effekten jeg har vært ute etter.Tåler vel MAKS 350hk hvis man er heldig så jeg tror jeg går over til et annet prosjekt.

Så hvis folk er intr så har jeg et sett med compomotive MO 18" med splitter nye dekk tilsalgs kr 12000

Et sett D2 racing coilovers(nesten ikke kjørt med)passer til mazda mx6/626+ford probe for 8000(10000 nye)

Grenrør med uttak for turbonetics evolution wastegate med T3 flens.Passer modellene over+ mazda 626 1.6-1.8-2.0 og da komplett 3"eksos(seriøse bud)

Pris på grenrør er 7000 nytt og det har gått noen få mil...

Sitter med klump i halsen å skriver det her men et sted må grensen dras og den har blitt dratt langt nå:(

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt kjipt å høre om hva som skjedde (nok en gang), men seriøst, du kan ikke gi opp!!!!!!! :omfg

Tenker du å skrinlegge HELE prosjektet, inkludert bil, eller bare motorprosjektet...? Sikkert mange andre interessante løsninger du kan prøve...

 

 

Heia!

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..Har gitt det hele litt tenketid og latt det synke litt og om et par dager er stempler og råder på vei..

Der røyk det litt penger til gitt men jeg MÅ bare se hva blokka er pontent for med skikkelig oppsett..hehe

Så nå før dere kjepphøye v6 eiere se opp for om en måndes tid braker det visst løs igjen :hammer

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 18"erne borte:(så nå blir det 17" med slicks på meg..

Men det positive med det hele er at nå har jeg penger til å handle litt igjen:)

Bestiller dette iløpet av mandag eller tirsdag tenker jeg:)

http://mentaladdictionmotorsports.com/cart/product_info.php?cPath=23_39&products_id=44&osCsid=fa19c1c59f08cf876b5161eb14f00290

http://mentaladdictionmotorsports.com/cart/product_info.php?cPath=23_39&products_id=43&osCsid=fa19c1c59f08cf876b5161eb14f00290

 

Fins biler i statene som har bremsa godt over 400 hk med det oppsettet der..

Detta blir spennende

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår