Gå til innhold

Hvor kjøper dere byggesettene?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ingen som skal shoppe noe fra HLJ i nærmeste fremtid og hadde kunne slengt med noen karbondekaler? (Kommer tilbake med merke og nummer seinere).

Er det eneste jeg mangler nå... og hvis jeg først bestiller selv tenker jeg å kjøpe sett for rundt 1000,- for å tjene inn frakten. Og det har jeg ikke råd til nå :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ingen som skal shoppe noe fra HLJ i nærmeste fremtid og hadde kunne slengt med noen karbondekaler? (Kommer tilbake med merke og nummer seinere).

Er det eneste jeg mangler nå... og hvis jeg først bestiller selv tenker jeg å kjøpe sett for rundt 1000,- for å tjene inn frakten. Og det har jeg ikke råd til nå :)

hvor mye trenger du?

har corbon decaler fra scaleautostyle,som jeg ikke har brukt enda.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, bygger en Impreza 05 Monte Carlo.

Mye karbon innvendig. Hele dørsidene, litt dashbord og midtkonsoll osv.

Men utvendig er det ikke så mye, en frontleppe og vingen.

 

Hvor mye har du? Størrelse på arket?

Pris? :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, bygger en Impreza 05 Monte Carlo.

Mye karbon innvendig. Hele dørsidene, litt dashbord og midtkonsoll osv.

Men utvendig er det ikke så mye, en frontleppe og vingen.

 

Hvor mye har du? Størrelse på arket?

Pris? :)

har 3 ark,de er 10x14cm stk

husker ikke hvor mye jeg betalte for de,mener det var litt over 100kr.

han lager ikke disse decalene lenger,ser det ut som.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som har bestilt fra www.1999.co.jp!

 

fikk dere noen melding på e-post om at bestillingen var motat?? bestilte der i fra på lørdag, men har ikke fått noen e-post om at den var motatt, så husker jeg heller ikke om det sto at det ville komme:S:S

 

Det er noe rart der med denne butikken. Du kan spore pakka di ved å trykke på order status. Men som du skrev med den e.posten, jeg mottok den da pakka var ankommet. Men hva har det å si? De er raske som F!

97 - BMW 520i

86 - VW Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 3 ark,de er 10x14cm stk

husker ikke hvor mye jeg betalte for de,mener det var litt over 100kr.

han lager ikke disse decalene lenger,ser det ut som.

150,- + frakt for alle 3? :)

Er vel bare å sende i en konvolutt... 6,- i porto.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe rart der med denne butikken. Du kan spore pakka di ved å trykke på order status. Men som du skrev med den e.posten, jeg mottok den da pakka var ankommet. Men hva har det å si? De er raske som F!

 

 

bestillte på lørdagen...vet du hvor lang tid det tar ca?? var det her det var ca 4-9 dager?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestillte på lørdagen...vet du hvor lang tid det tar ca?? var det her det var ca 4-9 dager?:S

 

Stemmer det. Er raske som bare det. Jeg fikk en melding om at pakka var sendt da den kom. Eneste minus er da at du må betalle litt i fortolling. Men det er ikke masse. Alt etter hvor masse du bestiller.

97 - BMW 520i

86 - VW Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket lim er bra fra hlj.com? Og brude jeg kjøpe en pakke med flere sandpapir, eller kjøpe enkelt? Jeg har 3 biler som skal ordnes.. Hvilken finhet og hvor mange sandpapir trenger jeg da?

 

Ingen som kan svare? Skal bestille snart, så det hadde vært fint å fått svar.. (skal forresten bare bestille 2 biler)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Er raske som bare det. Jeg fikk en melding om at pakka var sendt da den kom. Eneste minus er da at du må betalle litt i fortolling. Men det er ikke masse. Alt etter hvor masse du bestiller.

 

 

den bilen som jeg bestillte, kostet 2,200 yen eller noe...hvor mye vil det komme på ca når den kommer?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår