Gå til innhold

Hvor kjøper dere byggesettene?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hellothere

 

Som topic sier:

 

Hvor kan man kjøpe modellbiler altså byggesett?

Her kan man f.eks. nevne:

 

-Nettbutikker, hvor de ligger, ca. pris på frakt/moms/toll, merker de selger, hvordan biler/tilbehør de har osv osv

 

-Vanlige butikker, hvor de ligger, priser de har og merker de selger f.eks.!

 

 

:wave

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de to settene driver jeg faktisk å holder et øye med,har fulgt med de noen dager nå.

har den tamiya golfen,men mye vil ha mer.

fikk vw corradoen fra fluid i dag :thumb

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye vil ha mer ja, derfor trenger du TO Tamiya Golfer, også kan jeg kjøpe den ene :D

Si fra hvis du kjøper, og vil selge seinere da :P

 

Må få ordna meg en ebay-konto, satt over litt penger på Paypal kontoen osv. så kan jeg shoppe byggesett jeg også. Er irriterende å se alle settene jeg har lyst på, som f.eks disse to, også vet jeg at jeg ikke får kjøpt de :(

 

Men men... :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye vil ha mer ja, derfor trenger du TO Tamiya Golfer, også kan jeg kjøpe den ene :D

Si fra hvis du kjøper, og vil selge seinere da :P

 

Må få ordna meg en ebay-konto, satt over litt penger på Paypal kontoen osv. så kan jeg shoppe byggesett jeg også. Er irriterende å se alle settene jeg har lyst på, som f.eks disse to, også vet jeg at jeg ikke får kjøpt de :(

 

Men men... :)

trenger ikke å overføre penger til paypal kontoen,hos meg så trekker de bare fra bank kontoen,funker som bare fa1.

den tamyia golfen er litt simpel,pga den er laget for å ha elektrisk motor.men ettersom det ikke er laget så manke mkl,så må man ta til takke med de som er,fujimi har også mkl

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt pm til en moderator og spørt om ikke denne kunne bli sticky f.eks....

Så er vel bare å vente å se... hmmmmmmmmm

;)

 

Skrev om første innlegget mitt så tråden blir mer om hvor man kan kjøpe sett o.l. Ble litt dumt med mine spørsmål midt inni der hvis den skal bli sticky.. Så hvis den blir det hadde det vel vært lurt om folk hadde fjernet innleggene sine som ikke er direkte svar på spørsmålene i første posten?!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår