Gå til innhold

Støtdemperbytte.


Shadow_iX

Anbefalte innlegg

Hei og hopp.

 

Fikk fintunet litt "chassi" idag jeg.

 

Her er det noen bilder av støtdemperbytte på en Elise S2.

 

http://photobucket.com/albums/b377/Shadow_iX/Ohlins/

 

Resultatet blei meget tilfrestillende.

 

Öhlins Road & Track til Elise er bare suverent, settet er helt klart verdt hver eneste krone av veil. utsalgspris. (20.900,- Hos Kollevold Rallyimport, TEL: 32 85 00 30 / http://www.kollevold.no )

 

Dog det er en del penger, blir artig å se hvordan de fungerer ute på banen, siden man får ikke testet noen grenser i trafikken (det er bare for mye trafikk til det, hehe)

 

Anyways, håper jeg fikk til det herre "photobucket" greiene da, da jeg selv "mistet" mitt webområde bare helt sånn uten vidre for tida.

 

N'jåy!

 

P.S: De har til de fleste bilmerker!

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Disse demperne til foresten nyoverhalte, med ett esktra fjærsett (kortere og stivere fjører (320/480lbs, 200mm) og orginalfjørene på 200/343lbs 240mm.

 

De fremstår som godt tatt vare på, og orginal embalasje medfølger.

 

Selges høysbydene, passer Elise S1/S2 og Toyota Elise/Exge, extra øvre demperfester medfølger (som senker bilen ytteligere 16mm foran og 45mm bak om en vil ha en sikkelig asfaltklemmer)

 

Legg gjerne igjen en PM om du er interesert, overhalte demperne sist høsten 2009, bytta en del inni dem for at de skulle bli enda bedre, av en öhlins ekspert.

 

Er pat bilder med 240mm fjører på.

 

CIMG0003.jpg

 

CIMG0001.jpg

 

CIMG0015.jpg

 

Kan ta nye om ønskelig. :)

Endret av Shadow_iX

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår