Gå til innhold

MX-6 på Artic Circle Raceway

Ranger emnet


SiLvEr_19

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Her er et par bilder av meg på ACR-banen under helgas Sommertreff på Mo I Rana. KJEMPE TREFF!!

 

main.php?g2_view=core:ShowItem&g2_itemId=194

main.php?g2_view=core:ShowItem&g2_itemId=203

 

Funket de ikke så klikk her:

http://vfn.no/main.php?g2_view=core:ShowItem&g2_itemId=194

http://vfn.no/main.php?g2_view=core:ShowItem&g2_itemId=203&g2_imageViewsIndex=1

 

Hehe...BMW`n dere ser fikk svartflagget da han la`n brei i en sving der jeg kom på innern:) Han blinka med baklysa for å signalisere at jeg måtte holde avstand, men jeg ga meg fan...skulle jo kjøre så det holdt jeg:) Jeg tok han på langsia der:) hehe....

 

Kjørte ca 15-20 runder fordelt på Fredag & Lørdagen.

Etter sist turen på Lørdag så hadde jeg ikke bremsklosser igjen fremme så det var punktum for det treffet for min del:( Neste gang er det nyeklosser på vær sikker :)

 

Sjekk ut http://www.sommertreff.no for flere bilder.

 

Ligger også linker på Mediaforumet & Happenings :) Enjoy

SiLvEr_19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.

 

strauchen bil du har! :)

 

haru under huven da? :)

 

Motoren er en 2.5 V6 24v på rundt 160-170hk

(ihvertfall 121kW). Cold Air Intake fra Reactive er montert og hallveis (d)effektanlegg,kùn remus bakpotte Så det er bare å regne selv.

 

Bilen ble jo får å si det mildt VOLDTATT der ute på banen. Hadde jo ikke sjangs i helvette egentlig:) Hehe...men det var utrolig skøy å kjøre for det. Var jo den eneste MX-6`n på treffet så var jo litt stas da ;)

SiLvEr_19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sant nok, tror jeg reduserte den norske bestanden med 8% når jeg knuste gamlebilen min...

Sånn til alles informasjon, gamlebilen gikk nøyaktig like bra som 325 e36, mens jeg nå sliter med å holde følge med en 525 av samme alder... lurer på om det kan ha noe med a/c'en å gjøre, men er ikke sikker... (den gamle hadde ikke dette.) sinnsykt irriterende hvertfall!

Anyway, silver_20, kommer du deg til rudskogen i juli eller?

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok, tror jeg reduserte den norske bestanden med 8% når jeg knuste gamlebilen min...

Sånn til alles informasjon, gamlebilen gikk nøyaktig like bra som 325 e36, mens jeg nå sliter med å holde følge med en 525 av samme alder... lurer på om det kan ha noe med a/c'en å gjøre, men er ikke sikker... (den gamle hadde ikke dette.) sinnsykt irriterende hvertfall!

Anyway, silver_20, kommer du deg til rudskogen i juli eller?

 

Min går også like godt som e36 325. Noe jeg påpekte til en BMW-freak som jeg var på fest med ihelgen.

Åfyfaen han ble sint.

 

"Ikke kom å fortell meg at den sure mazdan din holder en 323 e36 med 192hk!! Du må ha røkt noe stærkt!"

 

Hehe...jeg sa det var fakta med han hørte seffølgelig ikke på det :) jaja...hehe :fuckme2:

 

Men skal du kappkjøre så må du fan ikke kjøre med A/C`n på! Det trekker jo noe grasalt med turtall av motoren

 

Yess skal til gatebil i juli!

Jeg kjører faktisk nedover om ett par timer. Må jo ønske Hetebølgen velkommen ;) Skal overnatte i tr.heim til onsdag. Så ser dere en blå MX-6 med registrerings nr AJ 57371 så er det bare å hilse på:)

SiLvEr_19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kappkjører jo seff ikke med a/c'en på, men lurer på om reimene eller noe annet kan ødelegge for meg. har hvertfall ikke noen bedre forklaring foreløpig. du har ikke lyst å PM'e meg med nummeret ditt, så kunne vi jo snakkes når du nærmer deg Oslo..?

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår