Gå til innhold

Norges Råeste Evo


frank-roar

Anbefalte innlegg

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hellakkering i samme farge, vil ha den hvit. Men det kommer på noen andre små endringer med tanke på utseendet så da får vi se om det faller i samk her.

 

Bra valg! Synes det er for få hvite biler her på berget i utgangspunktet, og det ville vært trist å miste en til... :)

 

Hva med mattsvart panser? Tror det hadde passet godt til stilen ellers, men det er jo litt tacky, da.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra valg! Synes det er for få hvite biler her på berget i utgangspunktet, og det ville vært trist å miste en til... :)

 

Hva med mattsvart panser? Tror det hadde passet godt til stilen ellers, men det er jo litt tacky, da.

 

Hvit er pent det.. en av dem peneste E8 er hvit

 

http://www.wroom.org/evoclub/showthread.php?t=3413

 

sjekk linken... Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noen gamle bilder, kan legge inn noen nye når bilen er klar etter lakkering:

 

EVO.jpg

 

Evo_V_RS_8.jpg

 

Evo_V_RS_7.jpg

 

Evo_V_RS_6.jpg

 

 

ey! er det denna som ble solgt fra lillehammer tilbake til tidligre eier for noen mnd siden?!

 

I såfall en kollega som hadde den før! Shiiiit RÅ bil.. :D

 

Edit : Den var også RH regga, derfor jeg la merke til denna.. Er helt like også..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, men jeg har vært nødt til å gjøre mye med den etter at jeg fikk den tilbake fra han. Han kjøpte bilen av meg også. Men nå begynner den å bli bra :)

 

 

 

hehe.. Hørt det har vært nok å gjøre på den når han hadde den også..

 

Mener å ha hørt ny turbo eller clutch el noe..

 

Har sikla fælt på denna hver gang den har stått utafor jobben.. hehe

 

 

Har btw også en Svart evo 8 her i byen, sjelden å se..

Har bilde av den med skiboks av alle ting.. hehe.. :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han måtte bytte clutch når han fikk den av meg ja, men det var han klar over. I etterkant røyk turboen og det er fortsatt et mysterium, jeg hadde byttet turbo like før han fikk den av meg så det er mulig at det var en mandagsturbo jeg fikk, har ikke vært noe problem senere.

 

Evo med skiboks høres noe rart ut :mad:

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår