Gå til innhold

Dårlig service Opel på ensjø!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hver gang jeg har bestilt deler el. der får jeg som svar:Vi får se om det går ann å skaffe. Og så skal dem ringe meg når dem har fått det. Ingen ringer! Sist skulle jeg ha ett deksel bak i corsa`n. Spurte hva det kosta 2-3000!!! Ringte scanparts og ferdig levert på døra til 500kr Spør jeg etter gasswire til en c20let/xe så spør dem om hva slags bil det er. Da må jeg svare att jeg har en corsa. "Å nei det går ikke ann" får jeg som svar. Noen her som jobber der eller kjenner noen som gjør det? Tror de kunne tjent en del på å ha bedre service. 3stykker av oss nå som ALDRI skal handle der noe mer!!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett handla på thrane steen på skøyen, de er greie å ha med å gjøre. får stå og peke på skjermen på de delene jeg skal ha og greier :D

 

Var på gamle bygdø bil her om dagen også, virka ok der også sombrero

 

Det som er fint med delediskene til opel er at det aldri er kø.... KAnskje vi burde ta et hint og kjøpe oss et annet bilmerke vi også :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet også nåt f... med kobling av xenonlyktene på bilen. Ringte rundt her og der og ingen som kunne hjelpe mens på Opel Teknisk sa de at det var UMULIG å koble og at det var ulovlig (?!). Opel her i Alta viste riktignok lite om Xenonlyktene men jeg fikk bruke alt det jeg trengte for å finne, de ringte til og med Opel i Tyskland.

 

Opel teknisk i Tyskland (etter mye leting etter en som kan Engelsk) sa at rekkefølgen stod på koblingsskjemaet også sendte de meg en detaljert beskrivelse på hvordan man skal sette opp høydefølerene på hjulakselene.

Kan si at Trane Steen var lite villige til å hjelpe, de sa også at det var umulig men bilen min er et bevis på at Opel folk ikke kan en dritt om sine egne biler.

 

Så til alle dere Opel skrullinger bak en PC: "Eu kontroll OK"

 

Og husk, når de sier at de kanskje får tak i det... Si at du skal heller ta en titt, fordi du får kjøpt det meste i løsedeler!

Jeg måtte kjøpe feste sak til selene mine, og han på Opel sa at han skulle se men det hadde vært bedre om jeg så og fant jeg ikke så skulle han finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til alle dere Opel skrullinger bak en PC: "Eu kontroll OK"

 

Hæ? :)

 

Og husk, når de sier at de kanskje får tak i det... Si at du skal heller ta en titt, fordi du får kjøpt det meste i løsedeler!

Jeg måtte kjøpe feste sak til selene mine, og han på Opel sa at han skulle se men det hadde vært bedre om jeg så og fant jeg ikke så skulle han finne.

 

Hvor mente ha at du skulle kikke da?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOHO:D HELT enig med dere...Chricobil SUGER!!!! Jobbet der i 2år...og man kan ikke finne et værre høl en der!!! Thrane steen og Bygdøbil yter mye bedre service...HELT KLART!!! Også for oss som jobber på disse stedene...

 

Kommer man med en bil som er ombygget, og sier åssen motor det er osv...blir dem jo helt forvirret..hahaha...:D:D:D Som det blir sagt ovenfor her "Nei, DET går ikke"...hahaha...:D

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå omvendt erfaring. har inntrykk av dårlig service på både Bygdøy bil og Thrane steen. virker som det ikke har snøring om hva man snakker om. Eneste jeg har god erfaring med er Helleberg bil i lillehammer og Chrico bil ensjø. men må si ingen slår Helleberg bil, der er det service 110%

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Slenger meg på denne, synes service-innstinktet på chricobil er fullstendig fraværende. hadde bilen på verkstedet der, og da jeg fikk den tilbake hadde de skrudd noen deksler så hardt fast at skruene gikk gjennom karosseriet angr2

 

OT.

så jeg bilen din på gatebil i går mANIAC? har vurdert en sånn en selv :)

Så KIV sin også, fet!

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg bilen din på gatebil i går mANIAC? har vurdert en sånn en selv :)

 

Stemmer nok det:) Var iallefall der....faen, er jo bare halv ferdig!! Grrrr...irriterer meg grønn på deleleverandørene... angry

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår