Gå til innhold

Panseret vil ikke opp!

Ranger emnet


SeVe|n|On

Anbefalte innlegg

Originally posted by nilsgeorg2002

sjekk om du klarer å nå låsevaieren fra undersiden av bilen.. sikkert bare denne vaieren som er slakk. Hvis du når denne så skal du bare dra forsiktig helt til du hører at pansret slipper.

 

Ligger denne vaieren i panseret eller i karosseriet ? Aldri tenkte over hvor den er..

wrrooommmm prrrrrrr wroooomm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiren ligger bak grillen helt oppunder øvre plata i fronten (vanskelig å komme til).

 

Blir slik når wiren er slakk eller låsebolten på panseret ikke er i riktig posisjon.

 

Prøv dette:

Få en til å presse panseret ned på den siden det henger samtidig som du drar i hendelen. Dersom dette ikke går prøv det samme med å demontere hådtaket for å kunne dra wiren lenger tilbake. Ikke dra så hardt at wiren ryker/låseskruen i enden dras av.

4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by V Racing

Wiren ligger bak grillen helt oppunder øvre plata i fronten (vanskelig å komme til).

 

Blir slik når wiren er slakk eller låsebolten på panseret ikke er i riktig posisjon.

 

Prøv dette:

Få en til å presse panseret ned på den siden det henger samtidig som du drar i hendelen. Dersom dette ikke går prøv det samme med å demontere hådtaket for å kunne dra wiren lenger tilbake. Ikke dra så hardt at wiren ryker/låseskruen i enden dras av.

 

Jeg har prøvd dette. Jeg tror jegm å demontere grillen min og prøve å komme til da.. for skal vel gå an å komme til vis jeg tar vekk grillen ?

wrrooommmm prrrrrrr wroooomm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde problemer med at mitt panser ikke ville opp.

 

Brukte å ta bort emblemet i grillen for å presse den åpneren til høyre. Akkurat som om wiren hadde fungert. Funket bra det. Nå vet jeg ikke hvordan du kommer til med din grill..

 

Jeg har hvertfall fått fikset min panseråpner nå etter at jeg har skiftet til emblemfri grill, MEN det er fortsatt mulig å få opp panseret, om du har noe å stikke inn mellom rillene og dra til høyre..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hadde problemer med at mitt panser ikke ville opp.

 

Brukte å ta bort emblemet i grillen for å presse den åpneren til høyre. Akkurat som om wiren hadde fungert. Funket bra det. Nå vet jeg ikke hvordan du kommer til med din grill..

 

Jeg har hvertfall fått fikset min panseråpner nå etter at jeg har skiftet til emblemfri grill, MEN det er fortsatt mulig å få opp panseret, om du har noe å stikke inn mellom rillene og dra til høyre..

 

Jeg har også prøvd dette, huff,, men tror jeg får tatt av grillen. Er jo bare klips oppid er..

wrrooommmm prrrrrrr wroooomm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår