Gå til innhold

Ford Capri 2L V6

Ranger emnet


E30 Turbo

Anbefalte innlegg

Heisann! Lurer på hva man kan forvente å få for en 77 MKII? En eiers bil, MEGET bra stand, og ALDRI vinterkjørt.. 137K på telleren? Noen som vet? Er svigerfamilien som skal selge...

 

?size=org&id=43175

 

?size=org&id=43173

 

?size=org&id=43172

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexybam

Vell, MK2'erne var ikke av de mest populære. Da Ford bommet ganske godt med denne utgaven. Mer vekt, mer luftmotstand uten noen særlig forbedringer motormessig som klarte å veie opp.

 

Mellom 20-25 lapper kansje ?

 

Er ikke en spesiellt lett-solgt bil dette, så du må nok vente på den rette. Vær så snill, ikke selg den til en hissig ungdom som ser 2 potter og dører. Dette er skjeldne perler som må passes på i en god garasje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Ja, tenk! Den rette eier ble MEG! Har stått i garasje siden 2001, utenom da jeg tok den ut og fotograferte den, i 2005 etter denne posten og bedømme!? Uansett, koblet på et nytt batteri, dro den på starteren noen sekunder, og VIPS!! så våknet den til liv igjen! Har tatt den inn på verkstedet for litt vask og stell, og den er uforskammet bra stand! :)

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Er ikke en spesiellt lett-solgt bil dette, så du må nok vente på den rette. Vær så snill, ikke selg den til en hissig ungdom som ser 2 potter og dører. Dette er skjeldne perler som må passes på i en god garasje :)

 

Hissig ungdom sier du? Hehe. Jeg er selv 16, og Capri-eier. Jeg kjøpte ikke bilen av grunn to dører og potter :p

 

Sjeldne perler; helt riktig. Har en GT-4 som rusta skal vekk på. Om den skal være orginal eller litt "lettere" modifikasjoner vet jeg ikke ennå, men den blir tøff!

 

Men jeg venter ikke et sekund på å kjøpe en annen Capri, om jeg får et godt tilbud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår