Gå til innhold

Sjekk boltsirkel her.

Ranger emnet


Viking067

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hola!

 

 

Ting tar tid...

 

Anyhow, en beta er klar her:

 

http://www.darklight.no/boltesirkel/

 

Den er forholdsvis oversiktlig å se i, men trenger en haug med redigering da kilden er ganske uryddig. Vurderte en søkefunksjon der man søker etter bilmodell, men er det nødvendig når man har valgt merke?

 

I tillegg tenkte jeg på en funksjon der man skriver inn sin egen bil om den mangler i lista. Er vel en viss fare for misbruk så det får bli en sensur-funksjon for å verifisere om dataene er korrekte.

 

Gi tilbakemeldinger og kom med ønsker. Kan sikkert bruke noen timer til på den der for å få den tipp topp.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola!

 

 

Ting tar tid...

 

Anyhow, en beta er klar her:

 

http://www.darklight.no/boltesirkel/

 

Den er forholdsvis oversiktlig å se i, men trenger en haug med redigering da kilden er ganske uryddig. Vurderte en søkefunksjon der man søker etter bilmodell, men er det nødvendig når man har valgt merke?

 

I tillegg tenkte jeg på en funksjon der man skriver inn sin egen bil om den mangler i lista. Er vel en viss fare for misbruk så det får bli en sensur-funksjon for å verifisere om dataene er korrekte.

 

Gi tilbakemeldinger og kom med ønsker. Kan sikkert bruke noen timer til på den der for å få den tipp topp.

 

 

GENIALT!! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NP. Så ikke siden din før jeg bladde oppover her :) Lagt i favorittene. Tror alle Primeraer har 1.25 Men jeg har postet i http://www.nccn.no så da får jeg sikkert svar om alle har 1.25 Sier da i fra her.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan måle innpress (ET)

diagram_01_new.gif

 

Når du ser på ytter/inner siden av felgen så har du en liten kant, i denne kanten legger du ei tre list eller liknende( den må rekke over til kanten på andre siden) hvis du har med en kamerat eller lignende så hjelper dette mye da han kan holde trelistene på hver side av felgen. Du måler da avstanden mellom trelistene. det du måler nå er felgbredden. Skriv opp dette tallet hvis du ikke har god hukommelse. Del dette tallet med 2. Da tar du og legger felgen med yttersiden ned, og tar fram igjen en av de trelistene du hadde i sted og måler avstanden fra trelisten til anleggsflaten som kommer mot bremsetrommel /skiven, dette tallet trekker du fra det tallet du kom fram til når du målte felgbredden og delte på 2. Du vil nå få ett pluss eller minus tall alt om du har pluss innpress (anleggsflaten er lengre innover enn senter av felgen, den bygger utover) eller ett minustall felgen bygger innover.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til informasjo

 

Suzuki SJ 41X, Samurai, Vitara har boltsirkel 5x5,5(139,7)

ET på SJ41X er -10

 

Edit: Suzuki Jimny har også denna boøtsirkelen...

tåffår - 928 52 178

Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway

SJ413 - Vitara`n

Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Til informasjo

 

Suzuki SJ 41X, Samurai, Vitara har boltsirkel 5x5,5(139,7)

ET på SJ41X er -10

 

Edit: Suzuki Jimny har også denna boøtsirkelen...

 

 

Takker!

 

Informasjonen er oppdatert i basen. Har du mer info om Suzuki, prod. år, andre modeller, navstørrelse, osv så hyl ut! Er endel som mangler på Suzuki...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår